Μεγάλες προσφορές και ευκαιρίες για τους καταναλωτές εν μέσω θερινών εκπτώσεων
Ανοικτά θα είναι αύριο Κυριακή, τα καταστήματα στα Τρίκαλα στο πλαίσιο των θερινών εκπτώσεων, με τους εμπόρους να προσπαθούν να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές. Οι εκπτώσεις που προσφέρονται είναι σημαντικές, κυμαινόμενες από 30% έως 70%.
Τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν ανοιχτά προαιρετικά, καθώς είναι η πρώτη Κυριακή μετά την έναρξη των εκπτώσεων. Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας για τα καταστήματα είναι από τις 11:00 έως τις 16:00, ενώ για τα πολυκαταστήματα, τα μεγάλα καταστήματα και τα εμπορικά κέντρα, το ωράριο επεκτείνεται έως τις 20:00.
Οι έμποροι ευελπιστούν ότι οι σημαντικές εκπτώσεις θα προσελκύσουν καταναλωτές παρά τις υψηλές θερμοκρασίες και την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών.
Στα Τρίκαλα, οι θερινές εκπτώσεις ξεκίνησαν από τη Δευτέρα, προσφέροντας μεγάλες ευκαιρίες για αγορές σε χαμηλότερες τιμές.
Τι Πρέπει να Προσέχουν οι Καταναλωτές
Οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τις αγορές τους κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Ειδικότερα:
Επίδειξη Εκπτώσεων: Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% των πωλούμενων ειδών, το ποσοστό έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στις προθήκες του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
Διαφορετικά Ποσοστά Έκπτωσης: Αν υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορία προϊόντων, πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού (π.χ., «από 30% έως 50%»).
Αναγραφή Επιλεγμένων Ειδών: Αν οι εκπτώσεις αφορούν μόνο επιλεγμένα είδη, πρέπει να αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με το αντίστοιχο ποσοστό.
Αλήθεια στις Τιμές: Ο τρόπος υπολογισμού και προβολής της μειωμένης τιμής πρέπει να είναι ακριβής και αληθινός. Οι καταστηματάρχες πρέπει να μπορούν να αποδείξουν, σε περίπτωση ελέγχου, ότι η παλιά τιμή που αναγράφεται στην πινακίδα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Απόδειξη Αγοράς: Οι καταναλωτές πρέπει να ζητούν απόδειξη για τις αγορές τους. Η απόδειξη είναι απαραίτητη όχι μόνο για λόγους φορολογικής εντιμότητας αλλά και για την επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.
Προσφορές: Οι προσφορές συνήθως αφορούν μη εποχικά είδη. Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αναρτούν πινακίδα που να αναφέρει τις προσφορές, και τα προϊόντα που πωλούνται σε προσφορά πρέπει να αναγράφουν την αρχική και την τελική τιμή προσφοράς, όχι το ποσοστό έκπτωσης.