Τις τελευταίες τρεις μέρες στα Τρίκαλα, βρίσκονταν συγκοινωνιολόγοι οι οποίοι με την βοήθεια της Τροχαίας Τρικάλων, σε κομβικά σημεία των εισόδων-εξόδων της πόλης, εκπόνησαν για τον Δήμο Τρικκαίων, το πρώτο κομμάτι της κυκλοφοριακής μελέτης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ).
To trikalanews.gr εξασφάλισε συνομιλία με την συγκοινωνιολόγο Γεωργία Μαυρομάτη, υπεύθυνη της ομάδας των συγκοινωνιολόγων.
«Αυτή τη δουλειά την κάνω 22 χρόνια. Οι Τρικαλινοί οδηγοί είναι άψογοι! Και απάντησαν και δεν ενοχλήθηκαν και ήταν ευχάριστοι. Κλείσαμε δρόμους και δεν συγχύστηκαν. Κλείσαμε χθες για λίγο την Καλαμπάκας, όμως για τους Τρικαλινούς και Τρικαλινές οδηγούς, έχω να δηλώσω τα καλύτερα. Είναι ευγενείς!
Τα καλύτερα έχω να δηλώσω και για την συνεργασία μας με την Τροχαία στα Τρίκαλα, η οποία μας βοήθησε στις καταγραφές που κάναμε για την έρευνα του ΣΒΑΚ, καθώς η Τροχαία σταματούσε τα αυτοκίνητα για να απευθύνουμε εμείς το ερωτηματολόγιο στους οδηγούς.
Πραγματικά, ευχαριστούμε πολύ τους οδηγούς των Τρικάλων, που με ηρεμία, ψυχραιμία και καλή διάθεση απάντησαν, καθώς και την Τροχαία που συνέβαλε απεριόριστα στο έργο μας. Βρίσκονταν στα σημεία διεξαγωγής της έρευνας στην ώρα της και ήταν πάρα πολύ διευκολυντική.
Να τονίσω επίσης, ότι έχετε πολύ όμορφη πόλη» δήλωσε η κ. Γ. Μαυρομάτη.
Ολοκληρώνοντας τις εντυπώσεις και αίσθησή της από την καταγραφή της έρευνας προέλευσης-προορισμού, την κλασική μέθοδο των συγκοινωνιολόγων, ώστε να μαθαίνουν τον τρόπο μετακίνησης των πολιτών σε κάθε πόλη, έρευνα που διεξήχθη στα Τρίκαλα για να βοηθήσει να ολοκληρωθεί στα επόμενά του στάδια το ΣΒΑΚ, η κ. Γεωργία Μαυρομάτη, είπε:
«Είναι πολύ σημαντικό αυτό που συμβαίνει στην πόλη σας. Αυτή τη στιγμή έχω στα χέρια μου, πάκα με τα χαρτιά που καταγράφτηκαν οι απαντήσεις των οδηγών σε κομβικά σημεία, στις εισόδους και εξόδους της πόλης. Τα αποτελέσματα θα κατέβουν από τα λογισμικά της Αθήνας σε μερικές μέρες. Τα σημεία είναι πολλά. Εικόνα της έρευνας δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή να έχουμε.
Αυτή τη στιγμή αφαιρούνται τα 22 λάστιχα – αυτόματοι καταγραφείς οχημάτων που με τους υπολογιστές που διαθέτουν μέτρησαν στην πόλη σας τους κυκλοφοριακούς φόρτους και κατηγοριοποίησαν τα είδη των οχημάτων που πέρασαν.
Η τάση μέσα στην πόλη είναι να μην έχουμε αυτοκίνητα. Να ενισχύσουμε τα δίκτυα των ποδηλατοδρόμων, να μπορέσουμε να πείσουμε τους κατοίκους να κυκλοφορούν όσο γίνεται χωρίς αυτοκίνητο μέσα στην πόλη».