Ποσό 630.000 ευρώ για το σχολικό έτος 2018-2019 από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020.
Εκδόθηκε η Πρόσκληση του ΕΣΠΑ / ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014-2020 για την δράση «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το σχολικό έτος 2018-2019», προϋπολογισμού 630.000 ευρώ.
Ωφελούμενοι της δράσης είναι 46 μαθητές που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Η δράση υλοποιήθηκε ήδη με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014-2020, για 3 σχολικά έτη και με προϋπολογισμό 1,3 εκ. ευρώ περίπου, σε σχολικές μονάδες της Θεσσαλίας.
Ως ιδιαιτέρως σκόπιμη και αποτελεσματική δράση για την υποστήριξη μαθητών ΑμεΑ και των οικογενειών τους , αποφασίστηκε από την Περιφέρεια Θεσσαλίας η συνέχιση χρηματοδότησής της από το ΠΕΠ Θεσσαλίας , με πρόσθετο προϋπολογισμό 1,9 εκ. ευρώ για τα επόμενα 3 σχολικά έτη.
Η δράση για το πρώτο σχολικό έτος 2018-2019 με προϋπολογισμό 630.000 ευρώ , για ωφέλεια 46 μαθητών μέσω ισάριθμου προσωπικού που θα προσληφθεί.
Το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό προσλαμβάνεται για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων των μαθητών και το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, αφορά σε Σχολικούς Νοσηλευτές που θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε σχολικές μονάδες, για μαθητές με χρόνια προβλήματα υγείας που φοιτούν σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής και απαιτείται να έχουν νοσηλευτική υποστήριξη για τη χορήγηση φαρμάκων σε ενέσιμη ή μη μορφή, χρήση συσκευών κ.λπ.
Όπως ανέφερε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός «Σε αυτή την δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε, υπάρχουν συνάνθρωποί μας, κοινωνικές ομάδες, που πλήττονται περισσότερο από κάθε άλλο, από τις τραγικές συνέπειες της κρίσης.
Μέσα από το ΕΣΠΑ 2014 – 2020, θέλουμε ως Περιφέρεια Θεσσαλίας να στείλουμε ένα ξεκάθαρο και έμπρακτο μήνυμα στήριξης σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
Στόχος του έργου αυτού είναι η ενσωμάτωση και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας όλων των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου».