Τα Τρίκαλα δεν ήταν πάντα ένας τουριστικός προορισμός. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες κατευθύνονταν προς τα Μετέωρα και λιγότερο συχνά επέλεγαν να επισκεφτούν την πόλη των Τρικάλων, πλέον όμως είναι προορισμός για τα Χριστούγεννα.
Πριν από 12 χρόνια όμως, όταν άρχισε η λειτουργία του «Μύλου των Ξωτικών», που σταδιακά μετατράπηκε σε ένα θεαματικό χριστουγεννιάτικο πάρκο, τα Τρίκαλα άρχισαν να αποκτούν ένα θερμό κοινό και σήμερα σφύζουν από τουρισμό. Όπως εξήγησε ο δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι 42 μέρες λειτουργίας του Μύλου είναι η κορύφωση της τουριστικής κίνησης στην περιοχή.
Ο Μύλος των Ξωτικών έκανε τον κόσμο να γνωρίσει και να αγαπήσει τα Τρίκαλα. Σήμερα, μάλιστα, μετά την πανδημία και συγκρίνοντας τα δεδομένα με το 2019, τα δυο πρώτα Σαββατοκύριακα της λειτουργίας του Μύλου των Ξωτικών (η έναρξη έγινε στις 25 Νοεμβρίου), η κίνηση ήταν αυξημένη κατά 20% ενώ από το σύνολο των επισκεπτών που αφορούν τις οργανωμένες εκδρομές, το 20% προέρχεται από τα Βαλκάνια. Αναφερόμενος στο Σαββατοκύριακο που προηγήθηκε ο κ.Παπαστεργίου είπε ότι έφτασαν στην πόλη 550 εκδρομικά λεωφορεία ενώ το πάρκο δέχτηκε περισσότερους από 75.000 επισκέπτες.
«Σήμερα τα Τρίκαλα έχουν μπει στον τουριστικό χάρτη για τα καλά. Είναι μια όμορφη πόλη με χαμογελαστούς ανθρώπους και έχει να προσφέρει πολλά στον επισκέπτη. Ο τουρισμός έδωσε ώθηση στις επενδύσεις και στην τοπική ανάπτυξη», σημείωσε ο δήμαρχος.