Στις 16 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο δέκατος τρίτος «διαγωνισμός καλύτερης μάρκας», με πρωτοβουλία του δημοφιλούς περιοδικού «le Journal de l’ Automobile». Η Peugeot κέρδισε το πρώτο βραβείο αξιοπιστίας, υπερισχύοντας μεταξύ όλων των μαρκών αυτοκινήτου.
Η μελέτη που στάθηκε αφορμή για τη φετινή βράβευση πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2020 σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα πολιτών. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η τιμή του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την αξιοπιστία, την ασφάλεια και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα είναι οι πλέον αποφασιστικοί παράγοντες για την αγορά ενός αυτοκινήτου. Με γνώμονα αυτό το εύρημα, το περιοδικό δημιούργησε τρία ξεχωριστά βραβεία: αξιοπιστίας, ασφάλειας και περιβαλλοντικού Αποτυπώματος.
Όσον αφορά στο κριτήριο της αξιοπιστίας, η Peugeot απέσπασε ποσοστό ρεκόρ, καθώς 2 στους 3 ερωτηθέντες έδιναν ως απάντηση την Peugeot στην ερώτηση: «Ποια μάρκα έχει τις καλύτερες επιδόσεις στον τομέα της αξιοπιστίας». Το γεγονός αυτό αποδεικνύει περίτρανα ότι η επένδυση της μάρκας σε αυτό τον τομέα έχει αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα και έχει εκτιμηθεί από το κοινό.
Ο Guillaume Couzy, Γενικός Διευθυντής της Peugeot στη Γαλλία δήλωσε πως η πρωτιά της μάρκας στον τομέα της Αξιοπιστίας συνάδει απόλυτα με το ευρύτερο πνεύμα της Peugeot, καθώς η αξιοπιστία αποτελεί μέρος του DNA της εδώ και 210 χρόνια.
Στέφανος Σιμωτάς