Λάρισα

Ποιους «δείχνει» ως υπαίτιους της τραγωδίας στα Τέμπη ο επιθεωρητής του ΟΣΕ

30 Mar 2023

Λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι της Πέμπτης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ περνά το κατώφλι του εφέτη ανακριτή, προκειμένου να απολογηθεί για την τραγωδία στα Τέμπη.

Σε υπόμνημα 80 σελίδων υποστηρίζει πως πράγματι εκείνος ήταν που έβγαλε τις βάρδιες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ούτε για το γεγονός πως δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους το βράδυ της τραγωδίας, ούτε όμως και για την επαγγελματική τους κατάρτιση.

Μάλιστα, θα υπερτονίσει πως ο ίδιος προτείνει το πρόγραμμα των βαρδιών, αλλά την τελική έγκριση την είχε ο διευθυντής κυκλοφορίας, που σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο.

«Εγώ προτείνω τις βάρδιες και ο διευθυντής κυκλοφορίας τις εγκρίνει. Από εκεί και πέρα την ευθύνη την έχει αυτός που φρόντισε να υπάρχουν περισσότερα άτομα στη βάρδια ή αυτός που έφυγε νωρίτερα από το πόστο του;» αναμένεται να υποστηρίξει στην απολογία του ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.

Ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής θα ρίξει το μπαλάκι των ευθυνών και στον Γιώργο Ζήνδρο, τον σταθμάρχη του Παλαιοφάρσαλου, καθώς όπως υποστηρίζει είχε ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε 1 ώρα καθυστέρηση.

«Δηλαδή σε κάθε καθυστέρηση θα ενημερώνουμε τον προϊστάμενο δηλαδή; Όχι, όχι, όχι. Κοιτάει από πού να πιαστεί αυτός, κατάλαβες…», δήλωσε ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλων.

Υπενθυμίζεται ότι για τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, στην οποία έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, ήδη έχει προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης, ενώ οι άλλοι δύο σταθμάρχες, ο συμβασιούχος και ο πιο έμπειρος, αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους μετά τις απολογίες τους την περασμένη Τρίτη και Τετάρτη, αντίστοιχα.

Τροπολογία προβλέπει ακαταδίωκτο για τα μέλη της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων

Τροπολογία στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης, με την οποία προωθεί το ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων που θα διερευνήσει τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, κατέθεσε στη Βουλή η κυβέρνηση.

Σύμφωνα με την κυβερνητική ρύθμιση, ο πρόεδρος και τα μέλη της «δεν ευθύνονται, δεν διώκονται και δεν εξετάζονται για γνώμη που διατύπωσαν, ή ψήφο που έδωσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, στο πλαίσιο της λειτουργίας της».

Στη Θεσσαλονίκη η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία από την Αθήνα

Πραγματοποιήθηκε το πρώτο εμπορικό δρομολόγιο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη μετά από τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Η εμπορική αμαξοστοιχία έφτασε στη Θεσσλονίκη περίπου στις 07:30 το πρωί της Πέμπτης, ενώ είχε ξεκινήσει από την Αθήνα χθες το βράδυ, λίγο μετά τις 22:00.

TrikalaNews
Author: TrikalaNews

Καινοτόμο πρόγραμμα επιμόρφωσης παιδαγωγών και στήριξης γονέων για πρώιμη παιδική ανάπτυξη

Καινοτόμο πρόγραμμα επιμόρφωσης παιδαγωγών και στήριξης γονέων για πρώιμη παιδική ανάπτυξη

Σε συνεργασία με πανεπιστήμια, το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής εισάγει για πρώτη φορά δράσεις για την αναβάθμιση βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών …
Π. Τσακλόγλου: Συντάξεις «με το πάτημα ενός κουμπιού» μετά την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων στον e-ΕΦΚΑ

Π. Τσακλόγλου: Συντάξεις «με το πάτημα ενός κουμπιού» μετά την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων στον e-ΕΦΚΑ

Η ψηφιοποίηση του ασφαλιστικού ιστορικού και το νέο πληροφοριακό σύστημα θα επιταχύνουν την έκδοση συντάξεων, …
Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 2 έως 6 Δεκεμβρίου

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 2 έως 6 Δεκεμβρίου

Κατά την περίοδο 2 έως 6 Δεκεμβρίου, θα καταβληθούν συνολικά 60.578.580,97 ευρώ σε 101.038 δικαιούχους, …
«Η ελιά και το λάδι» σε μεγάλο διαθεματικό περιβαλλοντικό project από το ΚΔΑΠ «ΦΡΟΥΡΙΟ» του Δ. Τρικκαίων

«Η ελιά και το λάδι» σε μεγάλο διαθεματικό περιβαλλοντικό project από το ΚΔΑΠ «ΦΡΟΥΡΙΟ» του Δ. Τρικκαίων

«Η Ελιά και το λάδι» ήταν ο τίτλος του προγράμματος περιβαλλοντικής αγωγής που υλοποιήθηκε όλον τον Νοέμβριο του 2024 …