Επιστροφή στην «κανονικότητα» του 2015 για εκπαιδευτικούς και μαθητές αποτελεί το σχέδιο νόμου του Υπουργείο Παιδείας, το οποίο επιχειρεί, μέσα από ταξικές και συντηρητικές διατάξεις, να αναπαράξει αποτυχημένα και οπισθοδρομικά στερεότυπα που γυρνάνε το εκπαιδευτικό ρολόι πολλά χρόνια πίσω.
Με ύφος χιλίων καρδιναλίων η κ. Κεραμέως νομοθετεί την περαιτέρω συρρίκνωση του Δημόσιου Σχολείου, γυρνώντας την πλάτη στην εκπαιδευτική κοινότητα και τις ανησυχίες χιλιάδων οικογενειών.
Το νομοσχέδιο αυτό δεν απαντάει σε καμία σύγχρονη εκπαιδευτική πρόκληση παρά μόνο φανερώνει την ιδεοληπτική εμμονή της ΝΔ που θέλει τα σχολεία επιχειρήσεις και τους μαθητές πελάτες.
Τους εκπαιδευτικούς έντρομους υπό τη δαμόκλειο σπάθη της αξιολόγησης και τη μαθησιακή διαδικασία εγκλωβισμένη σε έναν εξετασιοκεντρικό λαβύρινθο.
Και όλα αυτά με φόντο τις κάμερες, την επαναφορά της διαγωγής και την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών να παραπέμπονται στις ελληνικές καλένδες!
Πάει πολύ, λοιπόν, η κ. υπουργός να κάνει λόγο για «αναβάθμιση του Σχολείου».
Η υποκρισία και η κοροϊδία περισσεύουν.