Τα θετικά και τα αρνητικά σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου
Μετά την προσωρινή αποκατάσταση του ενός κλάδου της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Δομοκού-Λάρισας, έγινε δυνατό να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στον άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης που είχε διακοπεί εξ αιτίας των πλημυρών Ντάνιελ και Ελίας.
Έτσι, κυκλοφορούν πλέον στον άξονα τέσσερα ζεύγη επιβατικών δρομολογίων, τα οποία ανταποκρίνονται με λεωφορεία προς και από τη Δυτική Θεσσαλία στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.
Υπάρχουν έτσι τέσσερις δυνατότητες κάθε ημέρα ο επιβάτης να πάει στην Αθήνα και άλλες τόσες για να επιστρέψει.
Κι εδώ τελειώνουν τα θετικά νέα, διότι:
α). Δεν υπάρχει κανένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την αποκατάσταση των ζημιών στη γραμμή της δυτικής Θεσσαλίας, για να αντικατασταθούν τα πούλμαν με αυτοκινητάμαξα.
β). Τα υφιστάμενα δρομολόγια δεν παρέχουν καμία δυνατότητα συγκοινωνίας με τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη.
γ). Καταργήθηκε το τρένο Αθήνας-Καλαμπάκας και μαζί με την κατάργηση του τρένου αυτού καταργήθηκε και η κάρτα μονίμου κατοίκου που ίσχυε για τους κατοίκους των νομών Καρδίτσας και Τρικάλων στο δρομολόγιο αυτό.
Το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει η Hellenic Train είναι η επέκταση της χρήσης της εκπτωτικής αυτής κάρτας στα τέσσερα δρομολόγια ως αντιστάθμισμα της ταλαιπωρίας που υφίστανται οι επιβάτες με τη μεταφορά τους με τα πούλμαν αντί με το τρένο στον Παλαιφάρσαλο.
Επίσης θα έπρεπε να βρεθεί τρόπος, ώστε δύο τουλάχιστον δρομολόγια του προαστιακού Θεσσαλονίκης-Λάρισας να φτάνουν μέχρι τον Παλαιοφάρσαλο.
Καλούμε για άλλη μια φορά τους υπουργούς, τους βουλευτές, τους δημάρχους και όλους τους άλλους αρμόδιους της δυτικής Θεσσαλίας να ενσκήψουν στο πρόβλημα και να επιδείξουν το οφειλόμενο προς την περιοχή μας ενδιαφέρον τους.
Τα Διοικητικά Συμβούλια.