Τι άλλο ζήτησαν οι πολίτες από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο πλαίσιο της καμπάνιας «Εσύ τι άλλο θα ήθελες να γίνεται ψηφιακά;»
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήρης Παπαστεργίου κάλεσε τους πολίτες σε μια διαδικτυακή κουβέντα, σε έναν ανοιχτό διάλογο ζητώντας να καταθέσουν τις προτάσεις τους για το τι άλλο θα ήθελαν να γίνεται ψηφιακά, ώστε η επιθυμία τους να γίνει πραγματικότητα.
Το «ραντεβού» κλείστηκε διαδικτυακά μέσα από τα social media του ίδιου του υπουργού, αλλά και του υπουργείου στο πλαίσιο της καμπάνιας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης «Εσύ τι άλλο θα ήθελες να γίνεται ψηφιακά;», τα αποτελέσματα της οποίας θα παρουσιάζονταν τον Σεπτέμβριο στο Hacathon, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, το οποίο όμως δεν πραγματοποιήθηκε. Έτσι, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα έγραψαν τις δικές τους ιδέες και προτάσεις, καθώς «αναγνωρίζοντας πόσο χρόνο εξοικονομούν, οι πολίτες ζητούν περισσότερες ψηφιοποιήσεις σε όσα διευκολύνουν την καθημερινότητα και τις δουλειές τους», τονίζει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Μάλιστα, όπως επεσήμανε ο κ. Παπαστεργίου «πήραμε εκατοντάδες προτάσεις. Κάποιες από αυτές είναι πολύ σοβαρές. Για εμάς είναι πάρα πολύ σημαντικό το να αλληλεπιδρά επί της ουσίας το κράτος με τους πολίτες. Ξέρετε, τα social media δημιουργούν bubbles, φούσκες όπως τις λέμε, μέσα στις οποίες ζούμε. Ο μικρόκοσμος του καθενός μας έχει συγκεκριμένη ατζέντα και απαιτήσεις, οπότε χρειάζεται ένα πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Η ατυχία του να μην πραγματοποιήσουμε το Hacathon τον Σεπτέμβριο μας στέρησε από πολύτιμες ιδέες. Θα το υλοποιήσουμε όμως, προσεχώς, ζητώντας ακόμη περισσότερο τη συμβολή των πολιτών».
Εκλογές online, μεταδημότευση με ένα κλικ, διασύνδεση όλων των υπηρεσιών του κράτους: αυτόματη ενημέρωση των στοιχείων τους σε όλους τους φορείς που χρειάζεται σε περίπτωση αλλαγής ταυτότητας, διασύνδεση των μητρώων, επέκταση των ψηφιακών ραντεβού, ενιαίο ψηφιακό εισιτήριο για όλα τα μέσα, αλλά και «για τις μεταφορές σε όλη την Ελλάδα, όπως και ενιαίο σύστημα πληροφόρησης για τις διαθέσιμες διαδρομές από όλα τα ΚΤΕΛ», ακόμη και ψηφιακή διαθήκη είναι ορισμένα από τα εκατοντάδες αιτήματα που κατατέθηκαν…