Σήμερα αναμένεται να προσέλθουν στο Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας για να καταθέσουν ενώπιον του εφέτη ανακριτή που χειρίζεται τη δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης των Τεμπών, ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ καθώς και δύο μέλη της επιτροπής μετατάξεων για τους οποίους ασκήθηκε ποινική δίωξη για παράβαση καθήκοντος.
Και οι τρεις κατηγορούνται για την εμπλοκή τους σχετικά με την τοποθέτηση του 59χρονου σταθμάρχη Λάρισας στη συγκεκριμένη θέση και ενώ δεν πληρούσε το όριο ηλικίας.
Το αίτημα για τη θέση αυτή περιελάμβανε μεταξύ άλλων πρόσθετα απαιτούμενα τυπικά ή ουσιαστικά προσόντα του φορέα υποδοχής ήτοι, ο υπό μετάταξη υπάλληλος να χειρίζεται ηλεκτρονικό υπολογιστή και να έχει ηλικία έως και 48 έτη. Τότε, ο προφυλακισμένος σήμερα σταθμάρχης, υπέβαλε αίτηση για μετάταξη στην παραπάνω θέση παρά το γεγονός ότι ήταν σχεδόν 58 ετών, ξεπερνούσε δηλαδή κατά 10 περίπου χρόνια το ηλικιακό όριο των 48 ετών που είχε θέσει ο ΟΣΕ για την προς κάλυψη θέση.
Το Τριμελές Συμβούλιο, το οποίο είχε αρμοδιότητα να αξιολογεί τις αιτήσεις και να διατυπώνει σύμφωνη γνώμη για τη μετάταξη, εφόσον ο υποψήφιος πληροί τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα έκανε δεκτή την παραπάνω αίτηση χωρίς να αναφέρει ειδικά κάτι για τον εν λόγω υπάλληλο.
Τελικά, στην εκπνοή της προθεσμίας για την ολοκλήρωση των μετατάξεων του 1ου κύκλου κινητικότητας, με την απόφαση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ, ολοκληρώθηκε η μετάταξη του 59χρονου από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας κατηγορίας ΔΕ Διοικητικού στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων σε κενή Οργανική θέση του Κλάδου Κυκλοφορίας (ειδικότητας ΔΕ Σταθμαρχών).
Η τοποθέτηση αυτή ολοκληρώθηκε την άνοιξη του 2022 και την 1η Αυγούστου άρχισε την εκπαίδευσή του για σταθμάρχης, ολοκληρώνοντας την στις 24 Ιανουαρίου του 2023. Ένα μήνα και κάτι μέρες μετά, ο 59χρονος σταθμάρχης εκτελεί τη βραδινή βάρδια στο σταθμό της Λάρισας όταν λίγα λεπτά μετά τις 11 μ.μ. θα δώσει άδεια στο Intercity 62 που ήρθε από Αθήνα να κινηθεί, λανθασμένα, στη γραμμή καθόδου με προορισμό τη Θεσσαλονίκη με αποτέλεσμα στις 11.22 μ.μ. να συγκρουστεί στα Τέμπη με την εμπορική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το αντίθετο δρομολόγιο.