Διαβάστε επίσηςΥπολοιποι Δημοι

Λ. Αβραμόπουλος: «Σχεδιάζουμε το «Meteoraland – H Γη των Μετεώρων προκειμένου να χτίσουμε ένα ισχυρό brand για την προώθηση των τοπικών μας προϊόντων»

23 Nov 2024

Την πρόθεση του Δήμου Μετεώρων σε συνεργασία με την ΚΕΝΑΚΑΠ Α.Ε. να δημιουργήσει ένα ισχυρό brand με την επωνυμία «Meteoraland – H Γή των Μετεώρων» για την προώθηση των τοπικών προϊόντων ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Μετεώρων και Πρόεδρος της ΚΕΝΑΚΑΠ Α.Ε. Λευτέρης Αβραμόπουλος μιλώντας το απόγευμα της Πέμπτης στην εκδήλωση: «Γεύσεις Ελλήνων εκλεκτές ΙΙ: Ελληνικός γαστρονομικός πολιτισμός».

Ο κ. Αβραμόπουλος μεταξύ άλλων υποστήριξε ότι «ως Τοπική Αυτοδιοίκηση σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς οφείλουμε να επενδύσουμε στη συνεργασία και ανάπτυξη συνεργείων για την υλοποίηση κοινών δράσεων ανάδειξης και προώθησης του ανεξερεύνητου γαστρονομικού πλούτου και πολιτισμού της Γης των Μετεώρων».

Παράλληλα αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία της Περιφέρειας Θεσσαλίας για τη δημιουργία της «Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Περιφέρειας Θεσσαλίας» στην οποία συμμετέχει και ο Δήμος Μετεώρων σημειώνοντας ότι «θέλω να συγχαρώ τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα γιατί μας δίνει την ευκαιρία όλους εμάς τους Δήμους και τους ενδιαφερόμενους φορείς που επιθυμούμε να συνεισφέρουμε στην αναδιάρθρωση και επαύξηση της ανταγωνιστικότητας του πρωτογενούς τομέα του τόπου μας».

Συνεχίζοντας ο Δήμαρχος Μετεώρων διευκρίνισε ότι «η νέα εποχή επιβάλλει και νέα εργαλεία. Έτσι και εμείς σήμερα καλούμαστε μέσα από δράσεις και προγράμματα να συνδέσουμε την αγροδιατροφή με την τουριστική ανάπτυξη. Σήμερα, οφείλουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος των προηγούμενων ετών και να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα της αναξιοποίητης μέχρι σήμερα ευκαιρίας, της διασύνδεσης της αγροδιατροφής με το τουριστικό προϊόν. Εμείς ως Δήμος Μετεώρων κάναμε το πρώτο βήμα επενδύσαμε στην Γιορτή Τρούφας που αποτέλεσε ένα μεγάλο γαστρονομικό γεγονός όχι μόνο για την περιοχή μας αλλά και για ολόκληρη τη χώρα μας.

Προχωράμε στα επόμενα βήματα προκειμένου τα προϊόντα του τόπου μας που είναι ενταγμένα στις διατροφικές μας συνήθειες και τη γαστρονομική μας κουλτούρα, να γίνουν «πρεσβευτές» της ιδιαίτερης πολιτισμικής μας ταυτότητας στον τομέα της γεύσης και να συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας. Σχεδιάζουμε το «MeteoraLand- Η Γή των Μετεώρων» με στόχο την πιστοποίηση των τοπικών μας προϊόντων και τη διασύνδεσή τους με την τουριστική αγορά. Το επόμενο διάστημα θα παρουσιάσουμε αναλυτικότερα το συγκεκριμένο πρόγραμμα που σχεδιάζουμε μαζί με την ΚΕΝΑΚΑΠ Α.Ε. και πιστεύουμε ότι θα συμβάλλει ιδιαίτερα στην αγροδιατροφική ανάπτυξη της περιοχής μας και την ενίσχυση του τουριστικού μας προϊόντος» υποστήριξε κλείνοντας την ομιλία του ο. κ. Αβραμόπουλος.

Αγαπητοί προσκεκλημένοι,

Πριν ξεκινήσω την ομιλία μου θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους διοργανωτές αυτής της πολύ σημαντικής εκδήλωσης και όλους τους ομιλητές που δέχτηκαν να έρθουν σήμερα εδώ και να μιλήσουμε για ένα πολύ σημαντικό ζήτημα που είναι o Ελληνικός Γαστρονομικός Πολιτισμός.

Η γαστρονομία αποτελεί ένα αυθεντικό πολιτιστικό στοιχείο του κάθε τόπου.

Ως Τοπική Αυτοδιοίκηση σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς οφείλουμε να επενδύσουμε στη συνεργασία και ανάπτυξη συνεργείων για την υλοποίηση κοινών δράσεων ανάδειξης και προώθησης του ανεξερεύνητου γαστρονομικού πλούτου και πολιτισμού της Γης των Μετεώρων.

Εδώ θέλω να συγχαρώ τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα για την πρωτοβουλία του να δημιουργήσει την “Αγροδιατροφική Σύμπραξη Περιφέρειας Θεσσαλίας”.

Μας έδωσε έτσι την ευκαιρία όλους εμάς τους Δήμους και τους ενδιαφερόμενους φορείς που επιθυμούν να συνεισφέρουν στην αναδιάρθρωση και επαύξηση της ανταγωνιστικότητας του πρωτογενούς τομέα του τόπου μας.

Η νέα εποχή επιβάλλει και νέα εργαλεία. Έτσι και εμείς σήμερα καλούμαστε μέσα από δράσεις και προγράμματα να συνδέσουμε την αγροδιατροφή με την τουριστική ανάπτυξη.

Γιατί τα προϊόντα του τόπου μας που είναι ενταγμένα στις διατροφικές μας συνήθειες και τη γαστρονομική μας κουλτούρα, μπορούν να γίνουν «πρεσβευτές» της ιδιαίτερης πολιτισμικής μας ταυτότητας στον τομέα της γεύσης και να συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας.

Σε αυτή την προσπάθεια ο ρόλος των Αναπτυξιακών εταιρειών έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Το προηγούμενο διάστημα έγιναν βήματα με τη δημιουργία ενός σχεδίου και ενός Δικτύου περιοχών.

Οφείλουμε και στη νέα προγραμματική περίοδο να συνεχίσουμε και να αυξήσουμε τα βήματα μας προκειμένου να κερδίσουμε το μέλλον μας.

Το όραμα του Δήμου για ανάδειξη της περιοχής των Μετεώρων σε διεθνή γαστρονομικό προορισμό συναντιέται με την ανάγκη προώθησης του γαστρονομικού πολιτισμού της περιοχής και της προσπάθειας των αγροτών και των μικρών παραγωγών της ελληνικής υπαίθρου.

Σε αυτό το πλαίσιο προωθούμε ως Δήμος το πρόγραμμα «MeteoraLand- Η Γή των Μετεώρων» με στόχο την πιστοποίηση των τοπικών μας προϊόντων και τη διασύνδεσή τους με την τουριστική αγορά.

Το επόμενο διάστημα θα παρουσιάσουμε αναλυτικότερα το συγκεκριμένο πρόγραμμα που σχεδιάσουμε μαζί με την ΚΕΝΑΚΑΠ Α.Ε. και πιστεύουμε ότι θα συμβάλλει ιδιαίτερα στην αγροδιατροφική ανάπτυξη της περιοχής μας και την ενίσχυση του τουριστικού μας προϊόντος.

Σήμερα, οφείλουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος των προηγούμενων ετών και να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα της αναξιοποίητης μέχρι σήμερα ευκαιρίας, της διασύνδεσης της αγροδιατροφής με το τουριστικό προϊόν.

Εμείς ως Δήμος Μετεώρων κάναμε το πρώτο βήμα επενδύσαμε στην Γιορτή Τρούφας που αποτέλεσε ένα μεγάλο γαστρονομικό γεγονός όχι μόνο για την περιοχή μας αλλά και για ολόκληρη τη χώρα μας.

Ελπίζω ότι η σημερινή μας εκδήλωση θα αποτελέσει τροφή για σκέψη προκειμένου όπως είπα η περιοχή μας να επωφεληθεί από αυτή την μεγάλη αναξιοποίητη ευκαιρία.

Σας ευχαριστώ

Λ. Αβραμόπουλος: «Σχεδιάζουμε το «Meteoraland – H Γη των Μετεώρων προκειμένου να χτίσουμε ένα ισχυρό brand για την προώθηση των τοπικών μας προϊόντων»
Λ. Αβραμόπουλος: «Σχεδιάζουμε το «Meteoraland – H Γη των Μετεώρων προκειμένου να χτίσουμε ένα ισχυρό brand για την προώθηση των τοπικών μας προϊόντων»
Λ. Αβραμόπουλος: «Σχεδιάζουμε το «Meteoraland – H Γη των Μετεώρων προκειμένου να χτίσουμε ένα ισχυρό brand για την προώθηση των τοπικών μας προϊόντων»

Pressroom
Author: Pressroom

2η συνάντηση Νέας Σχολής Γονέων Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων

2η συνάντηση Νέας Σχολής Γονέων Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, ο Δήμος Τρικκαίων, η Περιφέρεια Θεσσαλίας – Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας …
Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων από 25/11/2024 έως 01/12/2024

Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων από 25/11/2024 έως 01/12/2024

Ανακοινώνεται ότι για το χρονικό διάστημα από 25 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2024, τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων …
Δήμος Μετεώρων: Αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης από την κακοκαιρία «DANIEL»

Δήμος Μετεώρων: Αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης από την κακοκαιρία «DANIEL»

Δήμος Μετεώρων: Αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης από την κακοκαιρία «DANIEL» σε όσους δεν έχουν λάβει …
Βιβλίο της Μαργαρίτας Θεοδωράκη παρουσιάζεται στα Τρίκαλα, με «συνάντηση» Τσιτσάνη – Θεοδωράκη

Βιβλίο της Μαργαρίτας Θεοδωράκη παρουσιάζεται στα Τρίκαλα, με «συνάντηση» Τσιτσάνη – Θεοδωράκη

Μια ξεχωριστή βραδιά διοργανώνεται στο Μουσείο Τσιτσάνη από τις εκδόσεις Welcome, που αναφέρουν: Σαράντα χρόνια μετά τη συνάντηση στον Κόκκινο …