Τη νέα δέσμη μέτρων της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας παρουσίασε το μεσημέρι της Τετάρτης ο Τρικαλινός υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.
Ο υπουργός Ανάπτυξης μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στη ρύθμιση που είχε προαναγγελθεί και αφορά στις προσφορές στα ράφια των σούπερ μάρκετ καθώς το αρμόδιο υπουργείο επιχειρεί να βάλει «τάξη» στις προωθητικές ενέργειες ώστε αυτές να είναι πραγματικές για τους καταναλωτές.
Συγκεκριμένα για τα προϊόντα: απορρυπαντικά καθαριστικά, είδη προσωπικής υγιεινής (οδοντόκρεμες, σαμπουάν) και πάνες, όπως ανέφερε ο κ. Σκρέκας «μειώνουμε τις παροχές προς τα σούπερ μάρκετ περιορίζουμε κατά 30% τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών και μεταφέρουμε το όφελος στον καταναλωτή στο ράφι».
Παράλληλα σε ό,τι αφορά στο σύνολο των προϊόντων, με στόχο να αποτραπούν οι αδικαιολόγητες ανατιμήσεις, δεν επιτρέπεται στους προμηθευτές που αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων να υλοποιούν για 3 μήνες προωθητικές ενέργειες. «Οποιαδήποτε ανατίμηση ανακοινωθεί από σήμερα δεν μπορεί να ενταχθεί σε ενέργειες προώθησης για το επόμενο 3μηνο» πρόσθεσε ο κ. Σκρέκας.
πηγή: cnn.gr