Μετά τα προβλήματα διαρροής πληροφοριών για επιχειρήσεις της Αστυνομικής Διεύθυνσης Τρικάλων, έρχονται και διαμαρτυρίες από την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Τρικάλων.
Η Ένωση διαμαρτύρεται για την απόσπαση της Ο.Π.Κ.Ε. της Διεύθυνσης Αστυνομίας Τρικάλων σε άλλους νομούς, προκειμένου να βοηθήσουν άλλα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας, πολλές φορές με αρκετά βεβαρημένο ωράριο.
Επίσης, ανάμεσα στα αιτήματα της Ένωσης βρίσκεται και η αναβάθμιση του στόλου οχημάτων των Τρικάλων, αφού τα υπάρχοντα οχήματα μπαινοβγαίνουν στα συνεργεία και έχουν επάνω τους πολλά προβλήματα, από τη συνεχή χρήση, όλα αυτά τα χρόνια.
Τα αιτήματα αυτά, τα οποία η Ε.Α.Υ.Τ. τα έχει ξανακάνει στο παρελθόν, δε μας φαίνονται εμάς παράλογα.
Αλλά για να μην έχουν ικανοποιηθεί ακόμη, ίσως φαίνονται παράλογα σε αρμόδιους.
Ακολουθεί το κείμενο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Τρικάλων, ως έχει:
Επανερχόμαστε, για μια ακόμη φορά διαμαρτυρόμενοι, σχετικά με την Ο.Π.Κ.Ε. της Δ/νσης Αστυνομίας Τρικάλων, η οποία μόνο Ο.Π.Κ.Ε. της Δ.Α. Τρικάλων δεν θα έπρεπε να λέγεται μιας και σπάνια βρίσκεται στα Τρίκαλα, έχοντας γυρίσει σχεδόν όλη τη Ελλάδα, προκειμένου να συνδράμει τις άλλες Διευθύνσεις Αστυνομίας. Έτσι λοιπόν για μία ακόμη φορά, η Ένωση μας εκφράζει δημόσια την έντονη διαμαρτυρία και ανησυχία της, διότι το τελευταίο χρονικό διάστημα (40 ημέρες) εξακολουθεί να υφίσταται το οξύμωρο, προσωπικό της Ο.Π.Κ.Ε. της Δ.Α. Τρικάλων να εκτελεί υπηρεσία επί καθημερινή βάση στην Δ.Α. Μαγνησίας (εκτελώντας μάλιστα 11ωρα, τρεις (3) ώρες για μετάβαση-επάνοδο και οκτώ (8) ώρες βάρδια). Σημειωτέον ότι σε λίγες ημέρες κάποιοι από τους ίδιους συνάδελφους της Ο.Π.Κ.Ε. θα μεταβούν για ενίσχυση της Γ.Α.Δ. Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια της 84ης Διεθνής Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Το γεγονός ότι η ΟΠΚΕ είναι μια ομάδα που στελεχώνεται από συναδέλφους που το επιθυμούν και είναι στην πρώτη γραμμή όποτε τους ζητηθεί, εργαζόμενοι με περίσσιο φιλότιμο, δεν αναιρεί το ότι έχουν οικογένειες και υποχρεώσεις απέναντι σε αυτές, μεταφέροντας την πίεση στις οικογένειες τους και αδυναμία οικογενειακού-προσωπικού προγραμματισμού. Οι οικογένειες τους, θέλουν τους ανθρώπους τους να φεύγουν και να επιστρέφουν σε αυτές ασφαλείς. Θεωρείται ασφαλές να εκτελεί κάποιος, κυρίως, νυχτερινή 8ωρη βάρδια και να οδηγεί 1,5 ώρα για να επιστρέψει στην έδρα της Υπηρεσίας του; Ξεχάσατε μήπως ότι και στα Τρίκαλα βρίσκεται Κατάστημα Κράτησης Τρικάλων, με τρεις πολύκροτες απόπειρες-αποδράσεις τα τελευταία χρόνια;
Σε αυτές τις αλλεπάλληλες μετακινήσεις, που έχουν εξουθενώσει σωματικά και ψυχικά τους συναδέλφους, και που δημιουργούν κρίση στις οικογένειές τους, έρχεται να προστεθεί και η μετακίνησή τους με τα υπάρχοντα υπηρεσιακά οχήματα, τα οποία παρουσιάζουν συνεχώς μηχανικές βλάβες, στερούνται air-condition και είναι ακατάλληλα, με αποτέλεσμα να ελλοχεύει ο κίνδυνος ατυχημάτων.
Είναι γεγονός πως ο μεγαλύτερος αριθμός οχημάτων (περιπολικά αυτ/τα έγχρωμα και μη-μοτοσυκλέτες) της Δ.Α. Τρικάλων είναι πολλών ετών και επιβαρυμένα με πολλά χιλιόμετρα τη στιγμή που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο. «Μπαινοβγαίνουν» στα συνεργεία, δαπανώντας χρηματικά ποσά δημοσίου χρήματος, τα οποία θα έφταναν για να αγοραστούν σταδιακά νέα περιπολικά και μη έχοντας επί της ουσίας, παρά την συντήρηση αυτών, αξιόμαχα οχήματα λόγω της παλαιότητας και της φθοράς από τα πάρα πολλά καθημερινά χιλιόμετρα.
Πρέπει επιτέλους όλα τα υπηρεσιακά οχήματα να ελεγχθούν από Τεχνικό Έλεγχο (ΚΤΕΟ), όπως ορίζει η διάταξη του άρθρου 11 του π.δ. 45/2008 βάσει της οποίας όλα τα υπηρεσιακά οχήματα της Ελληνικής Αστυνομίας πρέπει να υποβάλλονται σε τεχνικό περιοδικό έλεγχο, διότι μεγάλος αριθμός αυτών ανά την Ελληνική Επικράτεια, θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια πληρωμάτων και πολιτών, και ελάχιστα μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες μιας καταδίωξης.
Έχουμε ξεχάσει, πέραν του ΕΣΠΑ για το Τ.Τ. Τρικάλων και τις δωρεές των επιχειρηματιών (μεταχειρισμένα οχήματα), από πότε έχει να προστεθεί στον στόλο οχημάτων της Δ.Α. Τρικάλων καινούργιο όχημα.
Καθίσταται πλέον επιτακτική ανάγκη, ο παλαιωμένος στόλος των υπηρεσιακών οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας, να ανανεωθεί μέσω «LEASING», ως συμβαίνει σε πολλά Ευρωπαϊκά Κράτη, με πόρους από Ευρωπαϊκά ή Κρατικά κονδύλια ή από τα έσοδα των βεβαιωθεισών τροχονομικών παραβάσεων που καταλήγουν στα ταμεία της εκάστοτε Τοπικής Αυτοδιοίκησης (π.χ. ποσοστό 10% επί των εσόδων).
Είναι αδιανόητο ο Έλληνας αστυνομικός, επιφορτισμένος με το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών, κατά την εκτέλεση της εποχούμενης περιπολίας του, να μην αισθάνεται ο ίδιος ασφαλής!
«ΔΩΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΥΣΗ – Η ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ»