Σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας, με διπλή, ταυτόχρονη συμμετοχή στις εκθέσεις IMTM TEL AVIV στο Ισραήλ και SOFIA Holiday and Spa στη Σόφια της Βουλγαρίας.
Στην IMTM TEL AVIV, σε δικό της χώρο, η Περιφέρεια πρόβαλλε τους προορισμούς της Θεσσαλίας με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα αλλά και με εικονική ξενάγηση και περιήγηση με γυαλιά VR360. Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Γιάννης Μπουτίνας, με τον Περιφερειακό Σύμβουλο Νίκο Λιούπα και υπηρεσιακά στελέχη πραγματοποίησαν επαφές με πολλούς τουριστικούς πράκτορες του Ισραήλ οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για προορισμούς όπως τα Μετέωρα, το Πήλιο, το Βόλο, τα νησιά των Σποράδων, τα παράλια της Λάρισας και τη λίμνη Πλαστήρα.
Συναντήσεις έγιναν με τον Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη με θέμα τον σχεδιασμό και τις παράλληλες δράσεις Περιφέρειας και ΕΟΤ αλλά και με τον υπεύθυνο του Ελληνοισραηλιτικού Επιμελητηρίου Δημήτρη Ζιάγκα με θέμα νέες δράσεις που μπορούν να πραγματοποιηθούν άμεσα. Στην έκθεση παραβρέθηκαν επαγγελματίες του τουρισμού από τις Περιφερειακές Ενότητες Μαγνησίας και Τρικάλων.
Στη SOFIA Holiday and Spa ο Περιφερειακός Σύμβουλος Νίκος Λιούπας και τα υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας παρουσίασαν τους προορισμούς της Θεσσαλίας σε ειδική εκδήλωση, παρουσία πολλών επαγγελματιών της Βουλγαρίας και του Πρόξενου της Ελλάδας στη Βουλγαρία Αλέξη – Μάριου Λυμπερόπουλου.
Το περίπτερο της Περιφέρειας επισκέφτηκε ο Εμπορικός Οικονομικός Ακόλουθος Δημήτριος Μίχας, επαγγελματίες από τα παράλια της Λάρισας και τα Μετέωρα και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Αριστοτέλης Μπασδάνης. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκε κλήρωση με πλούσια δώρα από επιχειρήσεις της Θεσσαλίας.
Φανερά ικανοποιημένοι και από τις δυο εκθέσεις οι κ.κ. Μπουτίνας και Λιούπας δήλωσαν: «Η Θεσσαλία αναδεικνύεται τα τελευταία χρόνια σε δυναμικά ανερχόμενο τουριστικό προορισμό. Μπορεί και προσφέρει ολοκληρωμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες και διαφορετικές επιλογές για κάθε εποχή του χρόνου.
Συνεχίζουμε δυναμικά το πρόγραμμα τουριστικής προβολής καθώς αντιλαμβανόμαστε ότι οι αγορές ανταποκρίνονται πολύ καλύτερα όταν υπάρχει φυσική παρουσία, ειδικά σε εκθέσεις κοινού όπως ήταν οι εκθέσεις IMTM TEL AVIV στο Ισραήλ και SOFIA Holiday and Spa στη Βουλγαρία».