ὤσμωση = ἀλληλεπίδραση
Κατά τις προσεχεῖς μέρες ἀφίχθη στην Ἑλλάδα ὁ πρόεδρος τῆς Τουρκίας Ἐρντογάν και ἄρχισαν ἀμέσως οἱ συνομιλίες με τον πρωθυπουργό τῆς Ἑλλάδος με θέμα «ἡ Ἑλληνοτουρκική ὤσμωση».
Ἐν συντομίᾳ κατεγράφησαν τα κάτωθι:
1ον. γιατί δεν ἔβαλες γραβάτα; δεν σοῦ εἶπα ὅταν μιλᾶς μαζί μου να φορᾶς γραβάτα , μοιάζεις με τουρκόγυφτο και τράγο δίχως κυπρί.
2ον. συναπεφασίσθη ἡ σταδιακή χαλάρωση ἕως πλήρους καταργήσεως τῶν ἑλληνοτουρκικῶν συνόρων ,τα σύνορα δεν λύνουν προβλήματα ἀλλά δημιουργοῦν προβλήματα γιατί αὐτός κατά βάθος εἶναι και ὁ σχεδιασμός τους.
3ον. ἀπελευθεροῦται το ἐμπόριον, ὁ τουρισμός , οἱ ἐπιχειρηματικές δραστηριότητες, τίθεται σε ἐφαρμογή το σχέδιον ἐφαρμογῆς κοινοῦ ἑλληνοτουρκικοῦ ἀλλά και Βαλκανικοῦ νομίσματος για την περίπτωση τῆς ἐπικείμενης καταρρεύσεως τοῦ εὐρώ.
4ον. εἰς τα σχολεῖα τῆς Θράκης και τῶν νήσων τοῦ Αἰγαίου ὡς και τῶν Μικρασιατικῶν παραλίων διδάσκεται και το μάθημα τῆς σύγχρονης ἑλληνοτουρκικῆς γλώσσας, ἔργον πανεύκολον διά τους ἑκατέρωθεν λαλίστατους γλωσσολόγους , γνωστοῦ ὄντος ὅτι το 40% τῶν λέξεων ἔχουν κοινήν ρίζαν και τοῦ ἱστορικοῦ γεγονότος ὅτι 700 χρόνια συνυπάρξεως Βυζαντινο-Οθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας δεν εἶναι ἀμελητέα χρονική διάρκεια.
5ον. τό μάθημα τῆς ἱστορίας ξαναγράφεται, το μάθημα τῆς θρησκειολογίας ξαναγράφεται , κάθε χόντζας στο τζαμί και κάθε ἱερωμένος στην ἐκκλησία.
6ον. σχεδιάζονται και ἄρχισαν να πραγματοποιοῦνται ἀπό τήν ἑπομένην ἔργα τά ὁποῖα θα συμβάλουν εἰς την πρόοδον τοῦ ἐμπορίου, τοῦ τουρισμοῦ, τῶν πολιτισμικῶν ὠσμώσεων ὡς ἐπιπαραδείγματι ἡ σύνδεση Σμύρνης-Βόλου με σύγχρονα μέσα ναυσιπλοϊας, ἡ κατασκευή σιδηροδρομικῆς γραμμῆς Βόλου –Ἠγουμενίτσας-Δυρραχίου και ἄλλα ἔργα δομικῆς λειτουργίας με την βοήθειαν τῶν Τούρκων μηχανικῶν οἱ ὁποῖοι ἔχουν ἐπιστημονικῶς πληρεστέραν γνῶσιν τοῦ ἀντικειμένου.
7ον. φεύγοντας ὁ Τοῦρκος πρόεδρος πέρασε και ἀπό την Θράκην και χαιρέτισε ὅλους τους κατοίκους της και μεταξύ αὐτῶν και τους ἀπό 500 και πλέον ἐτῶν Τούρκους κατοίκους της, ἀπό τα λαλίστατα ἑλληνικά μέσα παραπληροφόρησης δεν ἀναφέρθηκαν οἱ ὅροι μειονότης, μειονοτικός, θρησκευτικοί χαρακτηρισμοί διάφοροι διότι εἶχαν ἐμπεδώσει το μάθημα ὅτι οἱ ἀνωτέρω ὅροι εἶναι προσβλητικοί, δεν ἀποδίδουν την πραγματικότητα και τελικῶς δεν μπορεῖς να χαρακτηρίζεις κάποιον μειονότητα που κατοικεῖ στην πατρίδα του 500 χρόνια, εἴμαστε ἄνθρωποι ἁπλῶς ἄνθρωποι με δικαιώματα και ὑποχρεώσεις.
Κουτσιμπέλας Εὐάγγελος