ΠρωτοσέλιδαΤα νέα της πόλης

Επενδύοντας στον αλγόριθμο οι Τρικαλινοί υποψήφιοι

17 May 2023

Τα social media, οι πρωταθλητές στους ακολούθους και η παράλληλη εκλογική αναμέτρηση στο διαδίκτυο

Μία παράλληλη εκστρατεία προεκλογικής περιόδου συντελείται για τους Τρικαλινούς υποψηφίους βουλευτές στα social media με τα επιτελεία τους να έχουν αναλάβει και την προώθηση τους μέσα από facebook, Instagram αλλά και τικ τοκ. Στη φετινή εκλογική αναμέτρηση φαίνεται ότι η πολιτική σκηνή είναι πλέον πιο εξοικειωμένη με τον κόσμο των social υπολογίζοντας αρχικά στο μεγάλο εύρος κοινού που μπορεί να προσεγγίσουν εστιάζοντας στα νεαρά ηλιακά στρώματα κυρίως.

Οι πρωταθλητές των social στα Τρίκαλα

Πολλοί υποψήφιοι από αυτούς που εμφανίζουν μεγάλη συμμετοχή στα social έχουν στήσει τα προφίλ τους και λόγω επαγγελματικής δραστηριότητας οπότε με κάποιον τρόπο τα βρήκαν έτοιμα και δεν μπορεί να αξιολογηθεί η πολιτική επιρροή ξεκάθαρα.

Από εκεί και πέρα, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας και εκ νέου υποψήφιος βουλευτής Κώστας Σκρέκας, κατέχει τα πρωτεία τόσο στο Instagram όσο και στο facebook με 9,5 περίπου ακόλουθους στην πρώτη περίπτωση αλλά και άλλους 6,5 χιλιάδες περίπου στο facebook. Ακολουθεί ο Θανάσης Λιούτας με τον αριθμό ακολούθων να ανεβαίνει συνεχώς κατά την προεκλογική περίοδο και σήμερα για παράδειγμα στο Instagram να πλησιάζει τις 4,5 χιλ ακολούθων ενώ και η Χαρά Ξάνθη μπήκε δυναμικά και σε αυτή τη διαδικασία προβολής των θέσεών της. Ο δε Ηλίας Βλαχογιάννης, δεν λείπει από την κούρσα απευθυνόμενος και αυτός στον διαδικτυακό κόσμο με αρκετά υπολογίσιμο αποτέλεσμα.

Ούτε στον ΣΥΡΙΖΑ βέβαια δεν έλλειψε η προεκλογική καμπάνια των social. Η υποψήφια Παναγιώτα Δριτσέλη κινείται σε υψηλό αριθμό ακολούθων πλησιάζοντας τις 5 χιλ στο facebook, ενώ δυναμικά κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση τόσο η Μαρίνα Κοντοτόλη όσο και ο Χρήστος Σιμορέλης. Αξίζει να σημειωθεί ότι, στο ρεπορτάζ του trikalanews.gr συμπεριλαμβάνονται μόνο τα δημόσια προφίλ των υποψηφίων ως πολιτικά πρόσωπα και όχι τα προσωπικά προφίλ.

Μετράει το like σαν ψήφος?

Τα social media, έχουν τον ρόλο τους στην κοινή γνώμη ωστόσο δεν αποτελούν δημοψηφικό δείγμα. Δείχνουν ίσως μια τάση αλλά σίγουρα απέχουν σημαντικά από το τελικό αποτέλεσμα. Κυρίως συντελούν στην αναγνωρισιμότητα και στην αμεσότητα της επικοινωνίας.

Τα likes λοιπόν δεν είναι ψήφος ενώ όπως αναφέρουν επαγγελματίες του κλάδου στο Τrikalanews.gr, η προσέγγιση μέσω social θα πρέπει να γίνεται διαχρονικά προσπάθεια στην κατεύθυνση αυτή, με τους υποψηφίους να επενδύουν σε μια μακρά προεκλογική περίοδο στο διαδίκτυο ώστε να αποκομίσουν και περισσότερα οφέλη.

trikalanews
Author: trikalanews

Προκήρυξη εξετάσεων για τη λήψη του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Β΄ εξεταστικής περιόδου 2024

Προκήρυξη εξετάσεων για τη λήψη του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Β΄ εξεταστικής περιόδου 2024

πό τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων ανακοινώνεται ότι από τη Δευτέρα 30-9-2024 έως και τη Δευτέρα 7-10-2024 …
Άσκηση και σεμινάριο για θέματα αντισεισμικής προστασίας από το Δήμο Καρδίτσας

Άσκηση και σεμινάριο για θέματα αντισεισμικής προστασίας από το Δήμο Καρδίτσας

Το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Καρδίτσας σε συνεργασία με τον Οργανισμό Αντισεισμικού Σχεδιασμού & Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.) …
Μιχάλης Κατρίνης: «Για να γίνεις κυβέρνηση, πρώτα πρέπει να αποδείξεις ότι μπορείς να κάνεις αντιπολίτευση»

Μιχάλης Κατρίνης: «Για να γίνεις κυβέρνηση, πρώτα πρέπει να αποδείξεις ότι μπορείς να κάνεις αντιπολίτευση»

«Η αίσθηση των πολιτών είναι ότι δεν υπάρχει αντιπολίτευση και ο κ. Μητσοτάκης παίζει μόνος του. Αυτό πρέπει να τελειώσει …
To ΠΑΣΟΚ επιστρέφει και “διδάσκει”

To ΠΑΣΟΚ επιστρέφει και “διδάσκει”

*Το “Πράσινο” debate: Νικητής το ΠΑΣΟΚ και ο “Πολιτικός Πολιτισμός” …