Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπου όλοι οι κανόνες ασφαλείας παραβλέπονται και οι υπεύθυνοι τους γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια, θα λειτουργήσει το Metro Θεσσαλονίκης χωρίς οδηγό. Αυτό αν είναι τόλμημα!
Το metro της Αθήνας, το οποίο κοντεύει να κλείσει 25ετία, θεωρήθηκε από τους φωστήρες των μεταφορών, γερασμένο. Αυτό φυσικά έγινε για να δικαιολογήσουν την εγκληματική τους αδιαφορία για την εγκατάλειψή του και την έλλειψη συντήρησης των γραμμών του, που είχε σαν αποτέλεσμα σε πολλά σημεία των γραμμών 2 και 3, να έχουν προκληθεί ρωγμές στις ράγες, με άμεσο τον κίνδυνο εκτροχιασμού των συρμών.
Η εγκατάλειψη αυτή, ελλοχεύει τον κίνδυνο να έχουμε κάποιο σοβαρό σιδηροδρομικό δυστύχημα, γι’ αυτό και οι μηχανοδηγοί όταν περνούν από τις τραυματισμένες γραμμές, μειώνουν κατά το ήμισυ την ταχύτητα των συρμών, για να μην υπάρξει εκτροχιασμός. Αν το σύστημα λειτουργούσε χωρίς μηχανοδηγό, ποιος θα αυξομείωνε την ταχύτητα στα συγκεκριμένα σημεία; Θα μου πείτε οι χειριστές ηλεκτρονικής διαχείρισης του συστήματος λειτουργίας του metro. Κι αν έπιναν κι αυτοί καφέ ή τσίπουρα, όπως ο συντονιστής του ΟΣΕ στη Λάρισα; Ενώ τώρα οι μηχανοδηγοί φοβούνται και για τη δική τους ζωή και έχουν το νου τους.
Εξάλλου είδαμε πως λειτουργούν τα ρομποτικά μέσα μεταφοράς στη χώρα μας. Ας μην ξεχνάμε τα πρωτοποριακά λεωφορεία χωρίς οδηγό του Παπαστεργίου στα Τρίκαλα, που τρελάθηκε ο εγκέφαλος του ρομπότ ή έπαθε αφασία και βγήκε από την πορεία του, καβάλησε το πεζοδρόμιο και βουρ για το περίπτερο και ως εκ θαύματος γλίτωσαν την τελευταία στιγμή τα χειρότερα, επιβάτες και περιπτεράς.
Οι ίδιοι άνθρωποι διαχειρίζονται την ψηφιακή αναβάθμιση της χώρας. Εκείνοι που στη θητεία τους τα ρομποτικά λεωφορεία συμπεριφέρονταν σαν μεθυσμένοι που ψάχνουν την κλειδαριά να ανοίξουν την πόρτα του σπιτιού τους για να μη λιποθυμήσουν στο διάδρομο.
Άντε τώρα εσείς να μπείτε στο metro, της Θεσσαλονίκης χωρίς μηχανοδηγό ή της Αθήνας με ραγισμένες ράγες.
Ο Θεός να βάλει το χέρι του.
Σ.Γ.