Είναι γεγονός πως η ελεγχόμενη στάθμευση έχει αλλάξει ολοκληρωτικά τις συνήθειες των Τρικαλινών σε ότι έχει να κάνει με την κυκλοφορία τους στο κέντρο της πόλης.
Είναι γεγονός επίσης ότι παρά το αρχικό μούδιασμα, η ελεγχόμενη στάθμευση έχει βελτιώσει την κατάσταση τόσο στο θέμα του παρκαρίσματος, όσο και στο κυκλοφοριακό των Τρικάλων.
Τι συμβαίνει όμως με τα …κάμποσα παράπονα οδηγών για άδικες κλήσεις από την Δημοτική Αστυνομία;
Δεκάδες πολίτες διαμαρτύρονται είτε για άδικες κλήσεις λέγοντας πως έχουν πληρώσει το αντίτιμο αλλά είδαν το ροζ χαρτάκι στο παρμπρίζ ή για κλήσεις που κόπηκαν λίγα λεπτά αφότου έληξε το χρονικό όριο.
«Δεν κάνει λάθος το σύστημα»
Το trikalanews.gr επικοινώνησε με τον άνθρωπο που έχει πάρει «επ’ώμου» το θέμα, τον Πρόεδρο της Αστικής Ανάπτυξης Γιώργο Ζιώγα, ο οποίος και δίνει τις δικές του εξηγήσεις.
Πρώτα απ’όλα θεωρεί ότι μέχρι σήμερα το όλο σύστημα λειτουργεί σωστά.
«Μας έχουν αναφερθεί διάφορα περιστατικά όπως το ότι κάποιοι έχουν δεχτεί κλήσεις, ενώ έχει πληρωθεί ο χρόνος. Προκύπτουν σχεδόν πάντα δύο αβλεψίες των οδηγών. Η μία έχει να κάνει με όσους αγοράζουν χρόνο από το περίπτερο… όπου λένε ή καταχωρείται λάθος ο αριθμός κυκλοφορίας τους. Η άλλη αβλεψία έχει να κάνει με οδηγούς που μπερδεύονται και δεν ολοκληρώνουν την διαδικασία στο κινητό τους. Και στις δύο περιπτώσεις ο δημοτικός αστυνομικός βλέπει παράβαση και την καταγράφει».
Τι γίνεται όμως με όσους δέχονται κλήση, ενώ έχουν βάλει χρόνο και για λίγα λεπτά έληξε;
«Σε αυτό το κομμάτι η Δημοτική Αστυνομία λειτουργεί ανθρώπινα. Εάν κάποιος δεχτεί κλήση για ελάχιστα λεπτά… υπάρχει η δυνατότητα να ακυρωθεί.
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με τα στατιστικά που καθημερινά έχουμε στη διάθεση μας την Παρασκευή 1870 οχήματα στάθμευσαν νόμιμα στις 500 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης.
Όπως καταλαβαίνετε είμαστε στην φάση που το κέντρο της πόλης εξυπηρετεί σχεδόν 2000 δημότες καθημερινά κάτι που χωρίς την ελεγχόμενη στάθμευση θα ήταν κάτι ουτοπικό . Συνεχίζονται οι αλλαγές για την βελτίωση του συστήματος προς όφελος των δημοτών».