Τι κατήγγειλε o Περιφερειάρχης Ηπείρου
Βαρύτατες και σοβαρότατες καταγγελίες για την Εγνατία Οδό και την ελλιπή συντήρηση του μεγαλύτερου οδικού άξονα της χώρας έγιναν από τον Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρο Καχριμάνη κατά την συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής.
Όπως διαβάζουμε στο Epiruspost.gr, παρουσία των υπολοίπων μελών και επικεφαλής των τριών παρατάξεων της αντιπολίτευσης Γιάννη Στέφου, Στέφανου Ζούμπα και Γιώργου Πρέντζα χαρακτήρισε την Εγνατία Οδό, έναν επικίνδυνο δρόμο ενώ ανέφερε ότι μία από τις σήραγγες στο τμήμα που παρακάμπτει την Κατάρα έπρεπε να κλείσει καθώς είναι έτοιμη να καταρρεύσει.
Οι πολύ σοβαρές καταγγελίες του Περιφερειάρχη Ηπείρου δεν μπορεί παρά να προκαλούν σοβαρό προβληματισμό καθώς πρόκειται για τον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας από τον οποίο διέρχονται καθημερινά χιλιάδες αυτοκίνητα.
«Η Εγνατία Οδός σήμερα είναι επικίνδυνη.. Και ξέρετε γιατί; Γιατί η συντήρηση που γινόταν ήταν πολύ επιφανειακή» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης.
Συνέχισε με ειδική αναφορά στη σήραγγα λέγοντας πως «θα σας πω μόνο ένα πράγμα που πρέπει άμεσα να γίνει.. Είναι η μία από τις δύο σήραγγες της Κατάρας. Πρέπει να κλείσει για πάρα πολύ καιρό για να γίνουν όλα από την αρχή μέσα».
Στο ερώτημα που τέθηκε «γιατί» η απάντηση ήταν αφοπλιστική.
«Γιατί μπορεί να συμβεί ατύχημα.. Η σήραγγα έχει χαλάσει.. Όλα από κάτω. Είναι έτοιμη να καταρρεύσει, θέλει πολλά λεφτά και πάρα πολύ δουλειά» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης.
Υποστήριξε ακόμη ότι η Εγνατία ΑΕ έπρεπε να είχε κάνει εδώ και καιρό αύξηση στα διόδια για να μπορέσει να καλύψει το κόστος της συντήρησης.
Στην επισήμανση που έγινε ότι η εταιρεία δεν είναι ζημιογόνα απάντησε πως αυτό συμβαίνει επειδή «ρίχνουν μια πέτσα άσφαλτο για να πουν ότι ρίχνουν άσφαλτο».
Οι αναφορές του Περιφερειάρχη στην Εγνατία Οδό και την επικινδυνότητά της, όπως και στην ανάγκη να κλείσει η σήραγγα στο τμήμα από Μέτσοβο προς Παναγιά, είναι εξαιρετικά σοβαρές και θα πρέπει να τύχουν άμεσων διευκρινίσεων από τους καθύλην αρμόδιους.
Το θέμα όπως είναι φυσικό έχει αναστατώσει και τον Νομό Τρικάλων δεδομένου ότι πρόκειται για τον βασικό δρόμο σύνδεσης με την Ήπειρο από τον οποίο περνούν χιλιάδες διερχόμενοι οδηγοί.