Μια από τις κλασσικές, όμορφες μονομαχίες που προσφέρει το Ενιαίο πρωτάθλημα και οι οποίες κρίνονται στα δέκατα του δευτερολέπτου, προσέφεραν στους δύο πρώτους αγώνες του φετινού SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου ο πρωταθλητής Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και ο ομόσταυλός του, Μιχάλης Δουλτσίνος. Οι δύο τους ήταν όπως και το Σάββατο εξάλλου, οι οδηγοί που έδωσαν τον «τόνο» όσον αφορά τα περάσματα του Ενιαίου.
Στον κυριακάτικο αγώνα η βελτίωση στις επιδόσεις και των δύο, η οποία είχε ξεκινήσει να κλιμακώνεται από το Σάββατο, κορυφώθηκε καθώς αμφότεροι κινήθηκαν μέσα στο 2:15 το οποίο στόχευαν εξ αρχής. Παρόλα αυτά νικητής και στα δύο περάσματα στέφθηκε ο Χαραλαμπόπουλος με τον Δουλτσίνο να μένει 240 χιλιοστά πίσω του στο πρώτο σκέλος και 230 στο δεύτερο. Κάπως έτσι ξεκίνησε δυναμικά και με ρεκόρ μάλιστα η υπεράσπιση του τίτλου για τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο. Ο Δουλτσίνος προσπάθησε πολύ και το ήθελε, κάνοντας τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του στο Ενιαίο αλλά έχασε στις λεπτομέρειες σε μια πολύ όμορφη μάχη από τον καλό του φίλο.
Πίσω τους, στο πρώτο σκέλος ολοκλήρωσε ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης. Αδυνατισμένος, κάτι που αποδεικνύεται και πάλι σημαντικό στο Ενιαίο, εμφανίστηκε και πολύ ανταγωνιστικός σε οδηγικό επίπεδο. Πήρε μια τρίτη θέση στο πρώτο σκέλος και ενδεχομένως να την είχε επαναλάβει αν δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα με το κιβώτιο του Fabia στο δεύτερο πέρασμα. Αυτό πάντως έδωσε την ευκαιρία στον Στάθη Κουκέα να πάρει την Τρίτη θέση του δεύτερου σκέλους και να «χρυσώσει» το χάπι σε έναν αγώνα που δεν κατάφερε να «βρει» σχεδόν σε κανένα του πέρασμα, είτε το Σάββατο, είτε την Κυριακή. Στο πρώτο σκέλος ο Κουκέας ήταν τέταρτος με τον Ταξιάρχη Ασημακόπουλο να είναι αρκετά κοντά του και τον Κώστα Λαζαρίδη να μένει έκτος στην πρώτη του εμφάνιση στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο. Την οκτάδα συμπλήρωσαν ο «DAVID 28» και ο Γιώργος Σαρταμπάκος.
Νωρίς την Κυριακή προέκυψε και μια από τις πιο επικίνδυνες στιγμές του Ενιαίου στην τετράχρονη, νεότερη ιστορία του. Ο Δημήτρης Ρεμέντζης έχασε τον έλεγχο ανάμεσα στην πέμπτη και έκτη στροφή, σε ένα σημείο που είναι γνωστό για παλιότερο ατύχημα του Μάριου Ηλιόπουλου, αφήνοντας σημαντική ζημιά στο αυτοκίνητο, χωρίς ευτυχώς όμως να πάθει το παραμικρό.
Στο δεύτερο σκέλος πίσω από την τριάδα των Χαραλαμπόπουλου, Δουλτσίνου και Κουκέα, ακολούθησαν ο Λαζαρίδης, ο οποίος σημείωσε μάλιστα μια επίδοση που τον άφησε κάπως ικανοποιημένο, ο Σαρταμπάκος ο οποίος χρειάστηκε να φτάσουμε στο τελευταίο πέρασμα για να κάνει έναν χρόνο που τον έκανε να χαμογελάσει και ο «David 28» ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των υπολοίπων και κέρδισε σημαντικούς βαθμούς.
Ο Χαλιβελάκης ανεβαίνοντας τις 52 στροφές μόνο με δεύτερη ταχύτητα ολοκλήρωσε έβδομος και μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο Ασημακόπουλος ο οποίος είχε μια μικρή έξοδο και χάλασε την προσπάθειά του.
Στέφανος Σιμωτάς