Αποτελώντας ένα βασικό ορόσημο στο σχέδιο μετασχηματισμού της με την κωδική ονομασία Nissan NEXT, η Nissan παρουσίασε μόλις πρόσφατα το ολοκαίνουργιο Ariya. Ως το πρώτο ηλεκτρικό crossover της εταιρείας, το Ariya ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για το εταιρικό σήμα της Nissan και ενσαρκώνει το όραμα της εταιρείας στην προσπάθεια “εμπλουτισμού” της ζωής των ανθρώπων.
Αντιπροσωπεύοντας το αποκορύφωμα των τεχνολογιών και του σχεδιασμού της Nissan, το ηλεκτρικό Nissan Ariya έκανε το ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια μιας ψηφιακής εκδήλωσης στη Yokohama. Το μοντέλο αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην πορεία μετασχηματισμού της Nissan καθώς η εταιρεία επικεντρώνεται στα ισχυρά “όπλα” της, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και των SUV.
“Δημιουργήσαμε το Nissan Ariya ως απάντηση στις φιλοδοξίες και τις πρακτικές ανάγκες των σημερινών πελατών”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida. “Συνδυάζοντας την υπεροχή μας στα EV και στα crossover, είναι μια απεικόνιση της νέας εποχής, ενθουσιασμού και σχεδιασμού της Nissan.”
Το Ariya δείχνει τον δρόμο για το σχέδιο της Nissan, καθώς αναμένεται να παρουσιάσει 12 νέα μοντέλα σε 18 μήνες. Το ολοκαίνουργιο crossover καταδεικνύει τη δέσμευση της Nissan να ανταποκριθεί στη ζήτηση των πελατών για νέες ηλεκτρικές, αυτόνομες και συνδεδεμένες τεχνολογίες.
Η Nissan αναμένει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων EV και e-POWER θα είναι πάνω από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως, έως το τέλος του οικονομικού έτους 2023. Μέχρι τότε, η εταιρεία στοχεύει παράλληλα να εισαγάγει αυτόνομες τεχνολογίες οδήγησης σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, αλλά και να πουλήσει περισσότερα από 1,5 εκατομμύριο οχήματα εξοπλισμένα με αυτά τα συστήματα.
Το Nissan Ariya διαθέτει το νέο λογότυπο της Nissan, πραγματοποιώντας μόλις πρόσφατα την παγκόσμια πρεμιέρα του. Συμβολίζοντας την αφοσίωση της εταιρείας στο να συνεχίζει να καινοτομεί για νέες γενιές πελατών, θα κοσμήσει τα επερχόμενα μοντέλα Nissan, καθώς αυτά λανσάρονται ή ανανεώνονται.
Το νέο λογότυπο προσβλέπει στο μέλλον, ενώ παραμένει περήφανα “συνδεδεμένο” με την πλούσια κληρονομιά και την παράδοση της εταιρείας στις καινοτομίες. Το όνομα της εταιρείας παραμένει στο κέντρο του λογότυπου, επικοινωνώντας μια άμεσα αναγνωρίσιμη μάρκα που θυμίζει ορόσημα και αναμνήσεις του παρελθόντος, ενώ ταυτόχρονα φέρνει την εξέλιξη.
“Το Nissan Ariya ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας καθώς ξεκινάμε το ταξίδι του μετασχηματισμού στις λειτουργίες μας, στα προϊόντα μας και στον πολιτισμό μας”, δήλωσε ο Uchida. “Ορίζει αυτό που έχει σημασία για την Nissan, αντιπροσωπεύει αυτό που υποστηρίζουμε και ενσωματώνει την ουσία αυτών που μας χαρακτηρίζουν : πάθος για καινοτομία.”
Στέφανος Σιμωτάς