Ελλαδα

Νέο Opel Corsa-e: Έλεγχος Θέρμανσης & Ψύξης Εσωτερικού από Απόσταση

12 Feb 2020

Οι οδηγοί του νέου Opel Corsa-e μπορούν να ρυθμίζουν μία ευχάριστη θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, πριν καν το ταξίδι ξεκινήσει, μέσω της νέας εφαρμογής “myOpel”. Χάρη στη λειτουργία preconditioning (ρύθμιση θερμοκρασίας), η επίπονη διαδικασία αφαίρεσης πάγου από το παρμπρίζ το χειμώνα γίνεται παρελθόν, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες οι επιβάτες θα μπορούν να βρίσκουν καταφύγιο μέσα σε μία ήδη δροσερή καμπίνα. Με άλλα λόγια, η στατική λειτουργία θέρμανσης/ψύξης του εσωτερικού περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Επομένως, σε συνδυασμό με την εφαρμογή “myOpel”, το Corsa-e προσφέρει μία νέα διάσταση στην έννοια της άνεσης για οδηγό και επιβάτες. Αυτή η  λειτουργία ψύξης, δεν διατίθεται σε μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης – ούτε καν σε αυτά της πολυτελούς κατηγορίας.

Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία και τα εξελιγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, το νέο Corsa συνεχίζει αδιάλειπτα την παράδοση των πέντε προηγούμενων γενιών. Η μάρκα Opel – και ειδικά το Corsa, από το 1982 που λανσαρίστηκε – υπήρξε σύμβολο εκδημοκρατισμού της τεχνολογίας. Το νέο Corsa-e αναμένεται στα καταστήματα των διανομέων την άνοιξη, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η παραγγελιοληψία.

Η λειτουργία δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλή. Οι χρήστες επιλέγουν το αυτοκίνητό τους μέσω της εφαρμογής “myOpel” ή ενεργοποιούν τη «Ρύθμιση Θερμοκρασίας» καμπίνας (Preconditioning) ενώ βρίσκονται στο cockpit. Εναλλακτικά, η λειτουργία preconditioning προγραμματίζεται μέσω της οθόνης αφής του αυτοκινήτου. Έτσι, το εσωτερικό φτάνει στην επιθυμητή θερμοκρασία μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ σε πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες απομακρύνεται ο πάγος και από τα παράθυρα. Σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες π.χ. – 20oC, το εσωτερικό του Corsa-e επιτυγχάνει μία ευχάριστη ατμόσφαιρα σε 45 λεπτά περίπου εξασφαλίζοντας και την απόδοση και αντοχή της μπαταρίας.

Εκτός από το αυξημένο επίπεδο άνεσης, ένα δροσερό ή γεμάτο θαλπωρή εσωτερικό έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα. Εάν η θέρμανση ή ο κλιματισμός ενεργοποιηθούν ενώ το Corsa-e είναι συνδεδεμένο, για παράδειγμα, σε έναν επιτοίχιο φορτιστή (wall-box), έναν ταχυφορτιστή, ή ακόμα και σε μία οικιακή πρίζα, η ενέργεια που καταναλώνεται προέρχεται από το εξωτερικό ηλεκτρικό δίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη αυτονομία1 είναι διαθέσιμη με το που ξεκινά το ταξίδι  (έως 337 km στον κύκλο δοκιμών WLTP2).

 

Στέφανος Σιμωτάς

admins
Author: admins

Φρένο στην ΑΕΤ το Ροπωτό, πλησίασε το Νεοχώρι

Φρένο στην ΑΕΤ το Ροπωτό, πλησίασε το Νεοχώρι

Αυτή τη φορά η ΑΕΤ τα βρήκε σκούρα. Αν και βαθμολογικά ήταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί στο γήπεδο του Αγίου Βησσαρίωνα …
Χρ. Τριαντόπουλος: Προχωρά η επαυξημένη προκαταβολή κρατικής αρωγής λόγω “Daniel”

Χρ. Τριαντόπουλος: Προχωρά η επαυξημένη προκαταβολή κρατικής αρωγής λόγω “Daniel”

Έως τώρα περίπου 20.500 επιχειρήσεις και αγρότες έχουν λάβει περίπου 180 εκατ. ευρώ …
Βελτίωση και αποκατάσταση του Δασικού Τουριστικού Περιπτέρου Πύλης

Βελτίωση και αποκατάσταση του Δασικού Τουριστικού Περιπτέρου Πύλης

Στην ανάθεση μελετών, έχει προβεί ο Δήμος Πύλης, που αφορούν την βελτίωση και αποκατάσταση του Δασικού Τουριστικού Περιπτέρου Πύλης …
Η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δένδρου στην Πιαλεία μέσα σε μια ξεχωριστή εορταστική ατμόσφαιρα

Η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δένδρου στην Πιαλεία μέσα σε μια ξεχωριστή εορταστική ατμόσφαιρα

Πραγματοποιήθηκε το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δένδρου στην Πιαλεία την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου στην πλατεία του Χωριού …