Το Vivaro-e βασίζεται στην εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 του ομίλου, που επιτρέπει τη χρήση συμβατικών αλλά και ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Το Vivaro-e επεκτείνει τη γκάμα αποδοτικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Opel. Το επόμενο ηλεκτρικό LCV – το Opel Combo-e – αναμένεται το 2021.
«Η Opel γίνεται ηλεκτρική και όλα τα μοντέλα Opel θα γίνουν ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2024» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος (CEO) της Opel, Michael Lohscheller, «οι πελάτες θα μπορούν να επιλέγουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση από κάθε σειρά μοντέλου. Τα ηλεκτροκίνητα LCV θα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για το κρίσιμο «τελευταίο χιλιόμετρο» εντός αστικών περιοχών, είτε πρόκειται για οχήματα μεταφοράς προσωπικού είτε για van διανομών. Γι’ αυτό, είμαι πολύ ευτυχής που το Vivaro-e θα είναι διαθέσιμο από του χρόνου κιόλας, ενώ ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των Opel Combo Life, Combo Cargo και Zafira Life αναμένονται το 2021»
Με το νέο Opel Vivaro-e, η Γερμανική μάρκα θα συνεχίσει την εμπορική επιτυχία που ξεκίνησε η πρώτη γενιά του οχήματος το 2001. Το Vivaro A ολοκλήρωσε τον κύκλο του το 2014, έχοντας γίνει δημοφιλές κυρίως ως shuttle bus, panel van και platform truck. Η Opel παρέδωσε πάνω από 650.000 οχήματα σε πελάτες το διάστημα αυτό. Το 2014, λανσαρίστηκε η δεύτερη γενιά, από την οποία η Opel πούλησε περίπου 310.000 οχήματα μέχρι τα μέσα της φετινής χρονιάς.
Η τρίτη γενιά Opel Vivaro έφτασε στις εκθέσεις των διανομέων πριν από μερικές εβδομάδες. Το πολυτάλαντο LCV διατίθεται τώρα σε τρία μήκη αντί δύο (4,60m, 4,95m και 5,30m). Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, έχει τώρα μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο κατά 200kg (έως 1.400kg) και η ικανότητα έλξης αυξάνεται κατά μισό τόνο (φορτίο τρέιλερ μέχρι 2.500kg). Οι περισσότερες εκδόσεις του νέου Vivaro έχουν ύψος 1,90m. που σημαίνει ότι έχουν άνετη πρόσβαση σε υπόγεια πάρκινγκ. Επίσης έχουν αυξηθεί τα επίπεδα άνεσης για τον οδηγό και τους επιβάτες. Προαιρετικά, διατίθεται πολυάριθμες κορυφαίες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης, από προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip και πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 1800 μέχρι συστήματα multimedia infotainment. Χαρακτηριστικά όπως συρόμενες πόρτες ελεγχόμενες από αισθητήρα και ανοιγόμενο διαχωριστικό καμπίνας FlexCargo διευκολύνουν τους επαγγελματίες κατά τη διάρκεια μιας εργάσιμης ημέρας.
Στέφανος Σιμωτάς