Κοσμος

Η Nissan δοκιμάζει EV με τεχνολογία διπλού μοτέρ και σύστημα ελέγχου όλων των τροχών

27 Oct 2019

Το συγκεκριμένο όχημα που βασίζεται στο 100% ηλεκτρικό Nissan LEAF e +, διαθέτει ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς που τροφοδοτούνται από δύο κινητήρες υψηλής ισχύος εμπρός / πίσω, ενσωματωμένους  στην τεχνολογία ελέγχου του σασί, που έχει αναπτυχθεί από τη Nissan. Το αποτέλεσμα είναι ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα ελέγχου όλων των τροχών, το οποίο θα πάει τις επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Nissan, σε νέο επίπεδο.

“Σύντομα, η Nissan θα λανσάρει μια επόμενη γενιά EV που θα είναι μια πραγματική ανακάλυψη”, δήλωσε ο Takao Asami, ανώτερος αντιπρόεδρος της Nissan, για την έρευνα και την προηγμένη τεχνολογία. “Η νέα τεχνολογία ελέγχου των ηλεκτροκίνητων τροχών, που τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη,  ενσωματώνει τις τεχνολογίες ελέγχου της ηλεκτροκίνησης και 4WD της Nissan με την τεχνολογία ελέγχου του σασί, για να επιτύχει ένα τεράστιο άλμα στην επιτάχυνση, στο σύστημα διεύθυνσης και στις επιδόσεις της πέδησης, όπως συμβαίνει και στα πιο πρόσφατα σπορ αυτοκίνητα.”

Αυτή η συναρπαστική τεχνολογία EV είναι βασικό στοιχείο τoυ Nissan Intelligent Mobility, το οράματος της εταιρείας για το πώς τα οχήματα οδηγούνται, τροφοδοτούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.

Χρησιμοποιώντας χωριστούς εμπρός και πίσω ηλεκτρικούς κινητήρες, το κινητήριο σύνολο παράγει 227 κιλοβάτ μέγιστης ισχύος και 680 Nm μέγιστης ροπής. Τα μεγέθη αυτά, συμπληρώνονται από τον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κάθε κινητήρα, κάτι για το οποίο φροντίζει η προηγμένη τεχνολογία EV της Nissan, προσφέροντας εξαιρετική απόκριση, σε συνδυασμό με μια ασυνήθιστα ομαλή επιτάχυνση.

Οι οδηγοί μπορούν να επωφεληθούν από το σύστημα ελέγχου των τεσσάρων τροχών σε όλες σχεδόν τις οδικές συνθήκες, αυξάνοντας τις οδηγικές επιδόσεις τους, αλλά και  την αυτοπεποίθησή τους.

Ο ακριβής έλεγχος του δοκιμαστικού αυτοκινήτου και στους δύο κινητήρες, παρέχει απαράμιλλη άνεση οδήγησης. Το “βήμα” και η “βύθιση” του οχήματος ελαχιστοποιούνται με την προσθήκη ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από τον πίσω κινητήρα, εκτός του συνηθισμένου αντίστοιχου τρόπου με τον εμπρόσθιο κινητήρα. Για παράδειγμα, κατά την επιβράδυνση στους δρόμους της πόλης  αυτό βοηθά τους επιβάτες να μην αναταράσσονται. Έτσι μειώνονται οι πιθανότητες για ναυτία και σχετική δυσφορία. Ομοίως, σε δύσβατους, ανώμαλους δρόμους και όταν το όχημα επιταχύνει, ο έλεγχος του κινητήρα βελτιστοποιείται για να διατηρεί την μέγιστη δυνατή άνεση στην κύλιση, ελαχιστοποιώντας την ακανόνιστη κίνηση.

Εκτός από τη βελτιστοποίηση της κατανομής ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς, το σύστημα εφαρμόζει ανεξάρτητο έλεγχο φρένων σε κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς για να μεγιστοποιήσει την πλευρική  δύναμη που παράγεται από κάθε ελαστικό. Αυτό επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν τις στροφές με ελάχιστες διορθώσεις στο σύστημα διεύθυνσης

Παρά το γεγονός ότι είναι ένα δοκιμαστικό αυτοκίνητο με τεχνολογία καλά κρυμμένη μέσα του, το ειδικά διαμορφωμένο εξωτερικό του επικοινωνεί με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο την προηγμένη τεχνολογία του Nissan Intelligent Mobility και δημιουργεί ενθουσιασμό για τη νέα εποχή της τεχνολογίας στα EVs της Nissan. Εξοπλισμένο με αγωνιστικά φτερά και τροχούς,  αυτό το δοκιμαστικό αυτοκίνητο δείχνει ότι είναι έτοιμο να “καταβροχθίσει” την άσφαλτο !

Στο εσωτερικό του, το δοκιμαστικό αυτοκίνητο διαθέτει μια οθόνη 12,3 ιντσών τοποθετημένη στο κέντρο του πίνακα οργάνων, η οποία αναφέρει σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία ελέγχου του οχήματος, μέσω ενός περιβάλλοντος γραφικών. Με το προσαρμόσιμο μενού, ο οδηγός μπορεί να κατανοήσει καλύτερα την κίνηση του οχήματος και να κρίνει την απόδοση της τεχνολογίας ελέγχου όλων των τροχών,  με μια ματιά..

Η ηλεκτρική τεχνολογία ελέγχου των τεσσάρων τροχών αυξάνει την αυτοπεποίθηση των οδηγών, σε ένα ευρύ φάσμα οδικών συνθηκών. Για παράδειγμα όταν στρίβει σε χιονισμένους δρόμους, το όχημα μπορεί να ακολουθήσει πιστά την επιθυμητή γραμμή του οδηγού,  χάρη στον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κινητήρα και των φρένων. Με δεδομένο για τον οδηγό ότι μπορεί να χειριστεί μια τέτοια ποικιλία οδικών συνθηκών, η οδήγηση γίνεται ασύγκριτα συναρπαστική.

Στέφανος Σιμωτάς

admins
Author: admins

Rapid test στα Τρίκαλα για σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα

Rapid test στα Τρίκαλα για σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα

Θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της Εβδομάδας Ευαισθητοποίησης και Πρόληψης της Περιφέρειας Θεσσαλίας …
COP29: Αυτό δεν ήταν συμφωνία, ήταν παρωδία

COP29: Αυτό δεν ήταν συμφωνία, ήταν παρωδία

Η φετινή Διάσκεψη για το Κλίμα στο Μπακού, COP 29, όπως αναμενόταν, ήταν μια απογοήτευση. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι …
Δ. Παπαστεργίου: «Ακόμη δεν έχει γίνει κατανοητή η ίδια η κυβερνοασφάλεια ως οντότητα, ως λειτουργία, ως αναγκαιότητα»

Δ. Παπαστεργίου: «Ακόμη δεν έχει γίνει κατανοητή η ίδια η κυβερνοασφάλεια ως οντότητα, ως λειτουργία, ως αναγκαιότητα»

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο 1o Cyber Security Forum «Ακόμη δεν έχει γίνει κατανοητή η ίδια η κυβερνοασφάλεια ως οντότητα, …
Λάρισα: Θλίψη για την πρώην δήμαρχο Αμπελώνα που «έχασε» την κόρη της

Λάρισα: Θλίψη για την πρώην δήμαρχο Αμπελώνα που «έχασε» την κόρη της

Τραγικές ώρες βιώνει η πρώην δήμαρχος Αμπελώνα, Αναστασία Ψύρρα, ο σύζυγός της, Αναστάσιος Νταλακούρας, πρώην διευθυντής …