Τεχνίτες, ταχυμεταφορείς, διευθύνοντες σύμβουλοι – όλοι, επαγγελματίες από διαφορετικούς χώρους που οδηγούν εταιρικά αυτοκίνητα. Αλλά ποιο από όλα είναι το καλύτερο; Το Auto Bild έθεσε το ερώτημα και οι αναγνώστες του περιοδικού απάντησαν: το νέο Opel Corsa . Το «μικρό» Γερμανικό μοντέλο ψηφίστηκε «Company Car Of The Year» στην κατηγορία μεγέθους του. Είναι το πρώτο βραβείο τύπου που κερδίζει η έκτη γενιά Corsa, η οποία παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) τον περασμένο Σεπτέμβριο.
«Μαζί με το Astra, το Corsa είναι το σημαντικότερο μοντέλο μας στην Ευρώπη», δήλωσε ο Harald Hamprecht, αντιπρόεδρος επικοινωνίας της Opel κατά τη διάρκεια απονομής του βραβείου «Company Car Of The Year» στη Βερολίνο. «Η Opel εκδημοκρατίζει τη μετακίνηση εδώ και 120 χρόνια. Κάνουμε τις πρωτοποριακές τεχνολογίες προσιτές σε όλους. Αυτό είναι το σλόγκαν μας, αυτό συμβολίζει το Corsa, και οι πελάτες μας το αναγνωρίζουν – κυρίως στον τομέα του εταιρικού αυτοκινήτου.»
Ένα αυτοκίνητο με εκατομμύρια πωλήσεις από το 1982
Ανάλογα με την έκδοση, το Opel Corsa (που συγκέντρωσε το 22% των ψήφων στην κατηγορία «Company Car Of The Year») είναι ιδανικό για εργένηδες και ζευγάρια, καθώς και για οδηγούς εταιρικών αυτοκινήτων και οικογένειες. Τα 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί μέσα σε 37 χρόνια το αποδεικνύουν περίτρανα. Το Corsa προστέθηκε στη γκάμα μοντέλων μία θέση κάτω από το Kadett, το 1982. Το Corsa A, το οποίο αρχικά απευθυνόταν σε όσους αγόραζαν αυτοκίνητο για πρώτη φορά και όσους επιθυμούσαν κάτι οικονομικό, έγινε bestseller, σημειώνοντας πωλήσεις 3,1 εκατομμυρίων μέχρι το 1993. Η έκτη γενιά του πρακτικού, κομψού και δυναμικού Corsa γιόρτασε την πρεμιέρα της τον περασμένο μήνα στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ). Επίσης, για πρώτη φορά διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το Corsa-e είναι άριστα εξοπλισμένο για το μέλλον και για καθημερινή οδήγηση.
Οι αναγνώστες του Auto Bild επέλεξαν το εταιρικό αυτοκίνητο της χρονιάς για δεύτερη φορά. Η επιλογή έγινε σε επτά κατηγορίες, από μικρά και συμπαγή μέχρι πολυτελή και plug-in υβριδικά.
Στέφανος Σιμωτάς