Ελλαδα

Συνεχής Ενημέρωση Πελατών με την Υπηρεσία της Opel “my Digital Service”

17 Sep 2019

Χάρη στη δωρεάν υπηρεσία “my Digital Service” της Opel, οι κάτοχοι των αυτοκινήτων μπορούν τώρα να παρακολουθούν πώς εξελίσσονται οι εργασίες κατά την επίσκεψη του αυτοκινήτου τους στο συνεργείο της Opel. Οι τεχνικές εργασίες των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Opel είναι πάντα διάφανες και κατανοητές στον πελάτη. Ειδοποιήσεις συνοδεύουν το κάθε στάδιο παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο – “Άφιξη”, “Οπτικός Έλεγχος Ολοκληρώθηκε”, “Σέρβις σε Εξέλιξη” και “Έτοιμο για Παραλαβή” – ώστε ο πελάτης να έχει πλήρη εικόνα ανά πάσα στιγμή και όποτε το επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου ή της επισκευής, ο ιδιοκτήτης ενημερώνεται πότε το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για παραλαβή.

Οι μηχανικοί μπορούν να τεκμηριώνουν απρόβλεπτα ζητήματα που προκύπτουν με ένα βίντεο ή μία φωτογραφία, όπως απαιτούμενη αντικατάσταση ελαστικών ή τακακιων. Οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν έναν εξατομικευμένο σύνδεσμο (link) όπου μπορούν να δουν τη φωτογραφία ή το βίντεο καθώς και τη σχετική εκτίμηση κόστους, ώστε να αποφασίσουν για την εκτέλεση ή μη των εργασιών. Οι επισκευές μπορούν να παραγγέλνονται ή να απορρίπτονται online, ενώ ο πελάτης έχει πλήρη έλεγχο των δαπανών σε όλη τη διάρκεια παραμονής του οχήματος στο συνεργείο. Επιπλέον, όλα τα αποδεικτικά στοιχεία είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή.

«Η υπηρεσία μας myDigitalService λειτουργεί όπως η παρακολούθηση αποστολών μετά από μία an online παραγγελία» εξηγεί ο Tobias Theile, Manager Customer Journey στην Opel. «Οι πελάτες ενημερώνονται για το τι συμβαίνει στο όχημά τους και μπορούν να λάβουν τις κατάλληλες αποφάσεις.» Αυτό διασφαλίζει μέγιστη διαφάνεια και άνεση και εξοικονομεί χρόνο. «Πάνω από όλα, ο πελάτης παραμένει ευέλικτος και μπορεί να αποφασίζει όπου κι αν βρίσκεται – οι απαραίτητες πληροφορίες είναι πάντα διαθέσιμες.» Χιλιάδες πελάτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και την έχουν αξιολογήσει με θετικό πρόσημο.

Η υπηρεσία Opel myDigitalService προσφέρεται αυτή τη στιγμή σε περίπου 20 χώρες σε όλη την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία. Στην Ελλάδα παρέχεται σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου.

«Η ψηφιοποίηση των διαδικασιών σέρβις έχει φτάσει σε νέο επίπεδο στην Opel» σχολιάζει ο Andrea Neri, Aftersales Marketing Manager στην Opel. «Μπορούμε να κάνουμε τις εργασίες μας πιο αποδοτικές και να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία σέρβις.»

Στέφανος Σιμωτάς

admins
Author: admins

Εκανε το καθήκον του ο ΑΟΤ 0-3 τον Ερμή Αμυνταίου

Εκανε το καθήκον του ο ΑΟΤ 0-3 τον Ερμή Αμυνταίου

Η διαφορά ήταν τεράστια και αυτή τη φορά φάνηκε και στο μεταξύ τους παιχνίδι …
Πολυνίκης η Αθληση Τρικάλων στα «Γαγάλεια 2024»

Πολυνίκης η Αθληση Τρικάλων στα «Γαγάλεια 2024»

Εντυπωσιακή εμφάνιση παρουσίασε το προαγωνιστικό τμήμα κολύμβησης και κατηγορία MINI της «Άθλησης Τρικάλων» …
Έφυγε από τη ζωή η 64χρονη Κωνσταντινιά Μπάρδα

Έφυγε από τη ζωή η 64χρονη Κωνσταντινιά Μπάρδα

Σε ηλικία 64 ετών έφυγε από τη ζωή η Κωνσταντινιά Μπάρδα, προκαλώντας θλίψη στην οικογένειά της και την τοπική κοινωνία …
“Δια χειρός μαθητών” 4ου Γυμνασίου Τρικάλων

“Δια χειρός μαθητών” 4ου Γυμνασίου Τρικάλων

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την έκδοση της σχολικής εφημερίδας του 4ου Γυμνασίου Τρικάλων «Γιώργος Σεφέρης» με τίτλο “Δια χειρός μαθητών” …