Εκπαιδευτική εκδρομή και σεμινάρια για το μάρκετινγκ και την επικοινωνία
Τον Δήμο Τρικκαίων και τις σύγχρονες μεθόδους του σε ζητήματα προώθησης, προβολής, marketing, γνώρισαν 28 μεταπτυχιακοί φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επρόκειτο για μεταπτυχιακούς του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Ο.Π.Α., που με επικεφαλής τον αναπληρωτή Καθηγητή κ. Σέργιο Δημητριάδη επί τριήμερο επισκέφθηκαν τα Τρίκαλα. Στο πλαίσιο των δράσεων του ΜΠΣ και με γνώμονα την ενημέρωση και γνωριμία των φοιτητών με τον Δήμο Τρικκαίων, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Δημαρχείο Τρικκαίων την Τρίτη 9 Ιουλίου 2019. Ο εκπρόσωπος Τύπου του Δήμου Τρικκαίων κ. Θανάσης Μιχαλάκης πραγματοποίησε δύο παρουσιάσεις: η μία για τα συμβαίνοντα και τις δράσεις του Δήμου και η δεύτερη σε ζητήματα προβολής των δράσεων του Δήμου στη σύγχρονη εποχή, με βάση τις ανάγκες του Δήμου, τις απαιτήσεις της επικοινωνίας και τα δεδομένα που ισχύουν για τα Τρίκαλα. Ακολούθησε κύκλος ερωτήσεων και η συνάντηση εξελίχθηκε σε μια εμπειρία με πραγματικά δεδομένα εργασίας για τα μετέπειτα στελέχη του μάρκετινγκ στη χώρα.
Οι φοιτητές, ο καθηγητής και στελέχη του τμήματος, μία ημέρα νωρίτερα είχαν μετάσχει σε ειδικό σεμινάριο που διοργάνωσαν οι ίδιοι, στον πάντα φιλόξενο χώρο του Μουσείου Τσιτσάνη.
Η συγκεκριμένη δράση ενισχύει τη σύνδεση του Δήμου Τρικκαίων με την πανεπιστημιακή κοινότητα, σε μια αμφίπλευρη επικοινωνία με οφέλη που ενισχύουν την ταυτόχρονη απόκτηση θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων επί πραγματικών δεδομένων.