Ούτε η «έξυπνη και σύγχρονη» πόλη γλύτωσε, ευτυχώς φθηνά και σε αυτές τις εκλογές από την παλιομοδίτικη προεκλογική τακτική της αφισοκόλλησης .
Προεκλογικά «λάβαρα» βρίσκονται αναρτημένα από κάποια πολιτικά κόμματα σε σημεία στο κέντρο και στις εισόδους της πόλη των Τρικάλων.
Τι κι αν ο προεκλογικός αγώνας των υποψηφίων και των πολιτικών κομμάτων διεξάγεται σθεναρά πλέον στο πρώτο τέταρτο του 21ου αιώνα μέσω ίντερνετ… μέσα από το facebook καθώς και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μέσα από προσωπικά βίντεο που δημιουργούν οι υποψήφιοι και τα κόμματα, αλλά και μέσα από τον ηλεκτρονικό τύπο και τηλεόραση.
Οι παλιές μέθοδοι πολιτικής επικοινωνίας και προεκλογικού αγώνα, για κάποια πολιτικά κόμματα, φαίνεται ότι ακόμη βρίσκεται εντός της ιδεολογίας τους.
Αφισοκολλητές όπως πάντα, είναι συνήθως νέοι, που στην καλύτερη περίπτωση είτε προσδοκούν να βολευτούν κάπου από τα πολιτικά κόμματα για τα οποία κολλάνε τις αφίσες, είτε να ανελιχθούν … μεγαλώνοντας σε στελέχη των κομμάτων ή απλά, θέλουν να βοηθήσουν και στηρίξουν με αυτόν τον τρόπο τα κόμματα που υποστηρίζουν.
Από τα σπλάχνα της προεκλογικής αφισοκόλλησης – αφισορύπανσης, εξάλλου, έχουν «ξεπηδήσει» στην Ελλάδα από πρωθυπουργοί, μέχρι τόσοι και τόσοι χωρίς πτυχία και ιδιαίτερα προσόντα, σε θέσεις… παρά τον πρωθυπουργό και ολόκληρο το δημόσιο τομέα.
Καθόλου δεν φαίνεται να απασχολεί όσα από τα κόμματαπροσφεύγουν ακόμα σε αυτές τις παλιές τακτικές προεκλογικού αγώνα, ούτε η κακή αισθητική, ούτε η ρύπανση του περιβάλλοντος, ούτε ο κίνδυνος ατυχήματος που δημιουργεί η αφισοκόλληση σε στύλους φωτισμού των δρόμων και μάλιστα κοντά σε φανάρια από απροσεξία λόγω απόσπασης προσοχής των οδηγών στην προσπάθειά τους να διαβάσουν τις αφίσες.
Τέτοιες προεκλογικές αφίσες, βρίσκονται σε διάσπαρτα κεντρικά σημεία της πόλης των Τρικάλων, πάνω σε τζαμαρίες κλειστών καταστημάτων, σε στάσεις λεωφορείων, σε κολώνες ΔΕΗ, σε τοίχους, κοινόχρηστους χώρους, ακόμα και σε στύλους φωτισμού κεντρικών οδών της πόλης και μάλιστα κοντά σε φανάρια, όπως στις οδούς:Κονδύλη, Β. Τσιτσάνη και Βενιζέλου (απέναντι από το Μουσείο Τσιτσάνη).
Εκείνο που προέχει,φαίνεται να είναι η προτροπή των πολιτώνπρος ψήφο – για την διεκδίκηση ενός καλύτερου αύριο – και η πρόσκλησηστις προεκλογικές συγκεντρώσεις.
Η προστασία του Περιβάλλοντος και η αισθητική μιας πόλης – που καλλιεργεί ασυνείδητα το αισθητικό κριτήριο των πολιτών της – μοιάζει προεκλογικά, να μην απασχολεί εκείνους που υπόσχονται ένα καλύτερο μέλλον προς όφελος και συμφέρον του ελληνικού λαού.
Αλλά, για καλλιέργεια αισθητικών κριτηρίων, αλλοίωση της αισθητικής μιας πόλης και προστασία του περιβάλλοντος θα μιλάμε τώρα; Ψιλά γράμματα για τις Εθνικές Εκλογές στην Ελλάδα … που φαντάζουν πολυτέλεια… αν όχι, γραφικότητες…
Πότε ο Πολιτισμός, η Καλλιέργεια του Αισθητικού Κριτηρίου των πολιτών και το Περιβάλλον, βρίσκονταν μεταξύ των θεμάτων της λίστας στην κορυφή των προεκλογικών εξαγγελιών όλων των κομμάτων της χώρας για να βρίσκονται και σήμερα;