Δύο χρόνια είναι στην αγορά το Ιnsignia Grand Sport όμως τώρα έφτασε η στιγμή να γνωρίσουμε από κοντά τη βασική εκδοχή από πλευράς κινητήρα. Ο κυβισμός παραμένει στα 1,5 λίτρα αλλά η ισχύς είναι 140 ίπποι.
Η δοκιμή όμως είναι να δούμε ξανά το γενναιόδωρο από πλευράς διαστάσεων αμάξωμα (μήκος στα 4,89 μέτρα), να αξιολογήσουμε εκ νέου τη σχεδιαστική ταυτότητα με τις λιτές, καθαρές γραμμές και να σημειώσουμε τις σπορ αναλογίες που έχει ένα σχήμα αμαξώματος το οποίο είναι όμορφο και ποιοτικά καλύτερο
Επίσης και την εξοπλιστική γραμμή «120 Edition» προσαρμοσμένη αυτήν τη φορά στο μεγάλο χάτσμπακ σχήμα της Opel. Oι μαύρες, ζάντες, τα φιμέ τζάμια και οι σχετικές επιγραφές μέσα κι έξω, τονίζουν τον επετειακό χαρακτήρα της έκδοσης.
Ο εξοπλισμός είναι επίσης πλούσιος, ειδικά σε ό,τι αφορά τα συστήματα ασφάλειας όπου διαθέτει μεγάλη δέσμη μέτρων με επίκεντρο το Opel Eye και τη σχετική κάμερα και ακόμα, τη διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, την προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης με λειτουργία περιορισμού της έντασης, το αυτόματο φρένο με αναγνώριση πεζών, την αναγνώριση οδικών σημάτων κ.α.. Μάλιστα με μόλις 1.000 ευρώ επιπλέον μπορείτε να ζητήσετε το έξτρα πακέτα βοηθημάτων το οποίο προσθέτει ένα πιο έξυπνο cruise control με κάποιες «αυτονομίες» ενώ ανεβάζει επίπεδο απόδοσης και στα υπόλοιπα συστήματα προσθέτοντας και ραντάρ. Η τιμή είναι 22.000 ευρώ οπότε το ζήτημα δεν είναι αν είναι καλή και ανταγωνιστική στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν, όσο αν θα σταθεί καλά δίπλα στα SUV που είναι hot και είναι –ακόμα πιο σημαντικό- και ειδίκευση της Opel .
Στέφανος Σιμωτάς