Από την Δευτέρα 15 Απριλίου, μέχρι χθες, ένα μικρό κυκλοφοριακό κομφούζιο δημιουργούνταν καθημερινά στο κέντρο της πόλης, γύρω από την γέφυρα Γκίκα, καθώς το συνεργείο της εταιρείας από την Θεσσαλονίκη που ανέλαβε το έργο της επισκευής των αρμών της γέφυρας, έκλεινε υποχρεωτικά την διέλευση των οχημάτων από αυτή.
Το έργο, το οποίο ανέλαβε από τον Δήμο Τρικκαίων με απευθείας ανάθεση, εταιρεία της Θεσσαλονίκης , αφορούσε την ανακατασκευή αρμών διαστολής του καταστρώματος που είχαν φθαρεί και δημιουργούσαν τα λεγόμενα «σαμαράκια».
Μιλώντας με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας κ. Αθανάσιο Αρχοντή, τον οποίο συνάντησε το trikalanews.gr στην γέφυρα Γκίκα, ενώ επιθεωρούσε το έργο και ρωτώντας τον αν εκτός από το θέμα με τα «σαμαράκια», υπήρχε πρόβλημα με την στατικότητα της γέφυρας, απάντησε: «Η διαφορά μεταξύ των αρμών που υπήρχαν, με αυτούς που τοποθετήθηκαν είναι εμφανώς, τεράστια. Δεν υπήρχε θέμα στατικότητας της γέφυρας πάρα μόνο προβλήματα στην κίνηση των αυτοκινήτων. Οι αρμοί αλλάχτηκαν για να μην υπάρχουν «σαμαράκια», αλλά και για να μην περνάνε τα νερά μέσα από τους παλιούς αρμούς και φθείρουν τον τσιμεντένιο φορέα της γέφυρας».
Η μέθοδος που εφαρμόστηκε στην αλλαγή των αρμών στην γέφυρα Γκίκα, είναι Αγγλική και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν της εταιρείας που ανέλαβε το έργο, καθώς η ίδια η εταιρεία παράγει τα υλικά που χρησιμοποιεί.
Της ίδιας εταιρείας ήταν και το ειδικό, κατασκευαστικό συνεργείο που έκανε την τοποθέτηση των υλικών.
- Η ιστορία της γέφυρας Γκίκα
Η γέφυρα Γκίκα, είναι μια από τις 14 γέφυρες που ενώνουν τις όχθες του Ληθαίου ποταμού, ο οποίος κόβει την πόλη των Τρικάλων στα δυο. Είναι κεντρικότατη και από πάνω της καθημερινά περνούν όλα τα οχήματα που εισέρχονται και εξέρχονται από την πόλη με κατεύθυνση την οδό Καρδίτσης και την εθνική οδό Τρικάλων-Καρδίτσας. Από την γέφυρα Γκίκα περνάνε και τα περισσότερα αυτοκίνητα και λεωφορεία που φέρνουν στην πόλη των Τρικάλων τους επισκέπτες –τουρίστες της.
Την ονομασία της την οφείλει στον Τρικαλινό Σόλων Γκίκα, υπουργό Δημοσίων Έργων την περίοδο 1958-1963, καθώς εκείνος ήταν που χρηματοδότησε την κατασκευή της η οποία πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα 1960-1961.
Η γέφυρα είναι κατασκευασμένη από οπλισμένο σκυρόδεμα, έχει μήκος 170μ., πλάτος 53μ. και είναι αμαξιτή.