Η Hyundai Motor Company θεωρεί ότι ο καλός σχεδιασμός απαιτεί την κατάλληλη στιγμή τη δημιουργία σωστού είδους συνδέσεων. Η σχεδίαση ποιοτικών συνδέσεων ισοδυναμεί με το σχεδιασμό μιας εξατομικευμένης εμπειρίας. Υπό το πρίσμα αυτό, η Hyundai είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στη φετινή Εβδομάδα Σχεδιασμού στο Μιλάνο (MDW-Milan Design Week) που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 9-14 Απριλίου 2019 στο Opificio 31 (Via Tortona 31, Milan).
Στα πλαίσια του concept «STYLE SET FREE», η εταιρεία θα τονίσει το καινοτόμο όραμά της για το πώς τα οχήματα θα γίνουν μελλοντικά ατομικοί χώροι διαβίωσης.
Ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President και Chief Marketing Officer της Hyundai Motor, δήλωσε "Η εβδομάδα σχεδιασμού στο Μιλάνο είναι το ιδανικό μέρος για να παρουσιάσουμε το concept "STYLE SET FREE", το οποίο αναδεικνύει δημιουργικά το πώς η Hyundai οραματίζεται μελλοντικά την εμπειρία του πελάτη στο αυτοκίνητο".
Η εταιρεία θα παρουσιάσει επίσης στο Μιλάνο το "Smart Docent", έναν ηχητικό οδηγό για την έκθεση. Το Smart Docent θα παρουσιαστεί εκτενέστερα και σε μελλοντικές εκδηλώσεις της Hyundai.
Επιπρόσθετα, στις 9 Απριλίου η Hyundai σε συνεργασία με το Monocle (Global Media Brand), θα παρουσιάσει μια διαδραστική συζήτηση με κορυφαίες εταιρείες της φετινής MDW. Συμμετέχοντες στο πάνελ θα είναι ο εκδότης του Monocle Tyler Brûlé, ο αρχιτέκτονας και πολεοδόμος Winy Maas, ο παγκοσμίου φήμης ειδικός lifestyle Li Edelkoort και ο σχεδιαστής αυτοκινήτων Sangyup Lee.
Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πάνελ μπορούν να υποβάλουν τα στοιχεία τους στην σχετική σελίδα εγγραφής στη διεύθυνση
http://hyundai.guide/
Σχετικά με την Εβδομάδα Σχεδιασμού στο Μιλάνο
Στη φετινή 58η εβδομάδα σχεδιασμού του Μιλάνου συνδυάζονται επιχειρήσεις και πολιτισμός, καθώς και οι μελλοντικές τάσεις του σχεδιασμού και της επίπλωσης. Η φετινή εβδομάδα σχεδιασμού πραγματοποιείται από τις 9 έως τις 14 Απριλίου. Κατά μέσο όρο, περισσότερα από 370.000 άτομα από 188 διαφορετικά έθνη συμμετέχουν κάθε χρόνο.
Σχετικά με την Hyundai Motor Europe
Το 2018, η Hyundai Motor έφθασε τις 543.292 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη – μια αύξηση της τάξεως του 3,9% σε σύγκριση με το 2017. Το 2018 ήταν η τέταρτη συνεχή χρονιά που καταγράψαμε ρεκόρ πωλήσεων. Η Hyundai διαθέτει τη νεότερη γκάμα οχημάτων στην Ευρώπη και το 75% των οχημάτων της να είναι σχεδιασμένα, δοκιμασμένα και κατασκευασμένα στην Ευρώπη για να καλύψουν τις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών. Διαθέτει μονάδες παραγωγής στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, τα οποία έχουν συνολική ετήσια παραγωγική ικανότητα 600.000 οχημάτων. Η Hyundai Motor διαθέτει αυτοκίνητα σε 41 Ευρωπαϊκές χώρες μέσω περίπου 3.000 σημείων πώλησης. Η Hyundai Motor προσφέρει το μοναδικό πακέτο πενταετούς εγγύησης με Απεριόριστα Χιλιόμετρα σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες της εγγύηση πέντε ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων, πέντε χρόνια οδικής βοήθειας και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων των οχημάτων.
Στέφανος Σιμωτάς