Κοσμος

Πανευρωπαϊκή πρεμιέρα για το νέο Kia e-Soul

28 Feb 2019

Με περισσότερη ισχύ, τεχνολογία και αυτονομία!
 
 Το νέο Kia e-Soul επιστρέφει συνολικά αναβαθμισμένο, με μεγαλύτερη αυτονομία  για να θέσει νέα δεδομένα στην κατηγορία των ξεχωριστών urban crossover. Παγκοσμίως αυτό είναι το τρίτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο από την Kia Motors το οποίο θα πραγματοποιήσει την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα τον επόμενο μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. 
 
Ελκυστική σχεδίαση με high-tech διάκοσμο
Με νεανική και ελκυστική εμφάνιση το νέο e-Soul ξεχωρίζει από το ιδιαίτερό του στιλ χαρίζοντας την αίσθηση της μοναδικότητας και της αυτοπεποίθησης σε όποιον βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του. Με μήκος 4.195 χιλιοστά το e-Soul είναι μακρύτερο κατά 55 χλστ. από το προηγούμενο μοντέλο, όπως μεγαλύτερο κατά 30 χλστ. είναι και το μεταξόνιο των 2.600 χλστ. To μπροστινό εντυπωσιακό μέρος με την κλειστή μάσκα και τους δυναμικούς LED προβολείς υπερθεματίζεται από τα 1.800 χλστ. φάρδους. Η υποδοχή φόρτισης βρίσκεται κρυμμένη πίσω από ένα κάλυμμα στο ύψος του μπροστινού προφυλακτήρα.
 
Η κλίση της οροφής προς τα πίσω είναι λίγο πιο έντονη για να τονίζεται το crossover στιλ και δίχως να επηρεάζεται η πρακτικότητα της καμπίνας. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζουν τα ανατρεπτικά σχεδιαστικά φωτιστικά σώματα που κατεβαίνουν από τις κολόνες του αμαξώματος και αγκαλιάζουν την πίσω πόρτα. Την κόμπακτ εικόνα συμπληρώνουν οι ειδικής σχεδίασης τροχοί 17 ιντσών.
 
Οι σχεδιαστές έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στο εσωτερικό του νέου e-Soul δίνοντας προτεραιότητα στο νεανικό κοινό. Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση των ηχείων υψηλής συχνότητας (tweeter), όπως και ο διακόπτης επιλογής κίνησης στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός έχει στην διάθεσή του όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται και που απεικονίζονται στον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, διαγώνιου 7,0''.  Προαιρετικά υπάρχει πληθώρα στοιχείων εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, όπως ο εσωτερικός φωτισμός, η ασύρματη φόρτιση smartphone, το ηχοσύνολο Harman Kardon, το Head-Up Display, τα θερμαινόμενα/ αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα κ.α.
 
Μεγάλη αυτονομία με μηδενικούς ρύπους!
 
Το νέο Kia e-Soul θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη που θα πωλείται αποκλειστικά σε δύο εκδόσεις μπαταριών (39,2 kWh, 64 kWh) προσφέροντας μια εναλλακτική με χαμηλότερο κόστος.
 
Η βασική έκδοση των 39,2 kWh συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων με ροπή 365 Nm και προσφερόμενη αυτονομία με μία φόρτιση έως 277 χιλιόμετρα. Η ενεργειακή απόδοση των 145 Wh/ χλμ. (συνδυασμένη WLTP) είναι 30% καλύτερη από το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις ηλεκτρικό στην ευρωπαϊκή αγορά. 
 
Η μεγαλύτερη έκδοση των 64 kWh συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων και προσφέρει έως 452 χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης σε κύκλο WLTP. Η κατανάλωση είναι μόλις στις 157 Wh/ χλμ. και είναι 24% χαμηλότερη από το τρέχον best-selling ηλεκτρικό της Ευρώπης. Μάλιστα στις μακρινές διαδρομές η τιμή αυτή μειώνεται στις 109 Wh/ χλμ. 
 
Με την ώθηση και των 395 Nm και με 84% επιπλέον ισχύ από το προηγούμενο μοντέλο, το νέο e-Soul επιταχύνει σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα από στάση για τα πρώτα 100 χλμ,/ώρα. Και οι δύο εκδόσεις του e-Soul έχουν την δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας τους από το 20% στο 80% σε περίπου 42 λεπτά της ώρας χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή 100 kW DC.
 
Το e-Soul εφοδιάζεται στάνταρ με προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει προσαρμοζόμενη κλιμάκωση και ειδικούς διακόπτες πίσω από το τιμόνι. Επιπρόσθετα η επιλογή οδηγικού προφίλ (Drive Mode Select) επιτρέπει στον οδηγό να υιοθετήσει το προτιμώμενο στιλ επιλέγοντας ανάμεσα στα 'Normal', 'Eco', Eco+' και 'Sport'. Στο νέο e-Soul η πίσω ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια που αντικαθιστούν τον ημιάκαμπτο άξονα.
 
Η Kia λανσάρει το νέο UVO CONNECT
Το νέο e-Soul είναι το πρώτο μοντέλο της Kia στην Ευρώπη με το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας UVO CONNECT που περιλαμβάνει μία οθόνη αφής TFF LCD διαγώνιου 10,25'' στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου. Ένα ευρύ σύνολο από εφαρμογές και υπηρεσίες ανανεώνεται σε πραγματικό χρόνο μέσω κάρτας SIM ή smartphone με πλήρη υποστήριξη συσκευών Android και Apple. To UVO CONNECT θα είναι διαθέσιμο και σε μελλοντικά μοντέλα Kia. 
 
Η ειδική εφαρμογή UVO app μπορεί να ενημερώνει άμεσα το χρήστη για την κατάσταση της μπαταρίας του e-Soul, την διατιθέμενη αυτονομία, το χρόνο φόρτισης κ.α. Την ασφάλεια των επιβατών εγγυάται το σύνολο όλων των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης (ADAS) αποτρέποντας από επικίνδυνες καταστάσεις και κάνοντας τις μετακινήσεις πιο απολαυστικές. 
 
Το νέο e-Soul κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Gwangju της Κορέας.
 
 
 
 
KIA e-SOUL – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΑ
 
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Electric motor
Type                                      Permanent magnet AC synchronous motor
Voltage                356 V (long) / 327 V (standard)
Max power                         204 ps (150 kW) @ 3,800 – 8000 rpm (long-range)
                                                136 ps (100 kW) @ 2,600 – 8000 rpm (standard)
Max torque                        395 Nm (291.5 lb ft) @ 0 – 3,600 rpm (long-range)
Max torque                         395 Nm (291.5 lb ft) @ 0 – 2,400 rpm (standard)
 
Long-range battery pack
Type                                      Lithium-ion polymer
Voltage                356 V
Energy                                  64 kWh
Power                                   170 kW
Capacity                               180 Ah
On-board charger            7.2 kW
Energy density (cell)        250 Wh / kg
 
Standard battery pack
Type                                      Lithium-ion polymer
Voltage                327 V
Energy                                  39.2 kWh
Power                                   104 kW
Capacity                               120 Ah
On-board charger            7.2 kW
Energy density (cell)        250 Wh / kg
 
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
Front     Fully-independent by subframe-mounted MacPherson struts, coil springs and gas-filled shock absorbers, with anti-roll stabiliser bar
Rear       Fully-independent subframe-mounted multi-link, coil springs and twin tube gas-filled shock absorbers, with anti-roll stabiliser bar
 
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Type      Electric motor-driven rack-and-pinion power steering
Steering ratio     12.8:1
Turns, lock-to-lock           2.5
Turning circle     5.3 metres
 
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ
Front     305 x 25 mm ventilated discs
Rear       300 x 10 mm solid discs
Parking brake    Electronic parking brake
 
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (mm)
Exterior
Overall length    4,195                     Overall width                     1,800*
Overall height    1,600                     Wheelbase                         2,600
Front overhang 865                         Rear overhang  730
Front track          1,565                     Rear track                            1,575
Ground clearance            155
*excluding door mirrors
 
Interior
                                                1st row                 2nd row
Head room                         1,013                     988
Leg room                             1,044                     927
Shoulder room  1,410                     1,390
 
Luggage capacity (litres, VDA)
Behind second row          315
Behind first row 1,339
 
ΒΑΡΗ (kg)
                                                Long-range         Standard
Curb weight                       1,682                     1,593
Gross weight                      2,180                     2,025
 
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
                                                Long-range         Standard
Top speed (kph)               167                         156
0-to-100 kph (sec)           7.6                          9.6
Max vehicle range*         452 km 277 km
                                                280 mi                  172 mi
Energy consumption*    157 Wh / km      145 Wh / km
*WLTP combined cycle 
 
 
Στέφανος Σιμωτάς
admins
Author: admins

Ο Νίκος Μανούρας μετράει 150 παρουσίες στην Γ’ Εθνική

Ο Νίκος Μανούρας μετράει 150 παρουσίες στην Γ’ Εθνική

Περνούν τα χρόνια και ο Νίκος Μανούρας αυξάνει τις παρουσίες του στους πάγκους της Γ’ Εθνικής κατηγορίας …
Μετά από πολύμηνη ταλαιπωρία, ασφαλτόστρωση στην οδό Ριζαριού

Μετά από πολύμηνη ταλαιπωρία, ασφαλτόστρωση στην οδό Ριζαριού

Επιτέλους ασφαλτόστρωση στην οδό Ριζαριού για την οποία πολλά έχουν γραφτεί εδώ και καιρό και δικαιολογημένα …
Παίρνει δύναμη από τον γιο του ο Λευτέρης Πούλιος

Παίρνει δύναμη από τον γιο του ο Λευτέρης Πούλιος

Το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και στα Τρίκαλα βρίσκεται σε παρακμή, για πολλούς και διάφορους λόγους …
Δ. Παπαστεργίου: «Αναβαθμίζουμε τη συνολική ανθεκτικότητα της χώρας έναντι κυβερνοαπειλών»

Δ. Παπαστεργίου: «Αναβαθμίζουμε τη συνολική ανθεκτικότητα της χώρας έναντι κυβερνοαπειλών»

Υπερψηφίστηκε το σχεδίου νόμου για την ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής Οδηγίας NIS 2 για την Κυβερνοασφάλεια Υπερψηφίστηκε από την Ολομέλεια της …