Το θέμα ολοκλήρωσης του οδικού άξονα Κεντρικής Ελλάδος Ε-65 έθιξε στην αρμόδια Επίτροπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Margrethe Vestager, ο Βουλευτής Τρικάλων της Ν.Δ. και πρώην Υπουργός κ. Κώστας Σκρέκας.
Η Ευρωπαία Επίτροπος η οποία επισκέπτεται τη χώρα μας, συμμετείχε στην συνεδρίασή της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη το πρωί.
Αφού καλωσόρισε την Margrethe Vestager στη χώρα μας ο κ. Κώστας Σκρέκας έκανε εισαγωγή στο θέμα, χωρίς περιστροφές. «Είναι ένα από τα σημαντικότερα έργα τα οποία θα σηματοδοτήσουν το πέρασμα της χώρας μας στη νέα εποχή» είπε και συμπλήρωσε: «Πρόκειται για τον αυτοκινητόδρομο κεντρικής Ελλάδος, τον Ε-65 που ενώνει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα, ένα έργο το οποίο είναι πολύ σημαντικό, γιατί τα αγροτικά προϊόντα τα οποία παράγονται σε εκείνες τις περιοχές θα πλησιάσουν πολύ πιο γρήγορα το λιμάνι του Πειραιά, τα μεγάλα αεροδρόμια, επίσης ο κόσμος και οι τουρίστες θα μπορούν να έχουν πιο γρήγορη πρόσβαση και πολύ πιο ασφαλή, με έναν ασφαλή αυτοκινητόδρομο σε αυτές τις περιοχές, με αποτέλεσμα αυτό το έργο να δώσει μια τεράστια ώθηση στην τοπική οικονομία της Δυτικής Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας».
Ο κ. Κώστας Σκρέκας ζήτησε συγκεκριμένες ημερομηνίες και χρονοδιάγραμμα που απαιτείται να ακολουθηθεί. «Θα ήθελα να μας πείτε κυρία Επίτροπε» είπε «πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή το θέμα με την αλληλογραφία που γίνετε με την ελληνική Κυβέρνηση και ποτέ εσείς εκτιμάτε ότι θα δοθεί η τελική έγκριση, ώστε να ξεκινήσει το νότιο κομμάτι του δρόμου, το οποίο είναι προαπαιτούμενο ή προϋπόθεση ώστε η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, στη συνέχεια, να χρηματοδότηση και το βόρειο κομμάτι, έτσι ώστε αυτός ο δρόμος να ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα».
Εκτός του Ε-65 ο κ. Κώστας Σκρέκας έθιξε το θέμα του ανταγωνισμού στην ελεύθερη αγορά: «Επειδή μιλάμε για ανταγωνισμό, θα πρέπει να δούμε το τι γίνετε με την ευρωπαϊκή βιομηχανία, με τους ευρωπαϊκούς κλάδους που ανταγωνίζονται τους κλάδους τρίτων χωρών, όπως για παράδειγμα: Η ευρωπαϊκή βιομηχανία που επιβαρύνεται με τους ρύπους, με ένα μέτρο το οποίο ναι μεν είναι σωστό, περιβαλλοντικά ωφέλιμο κ.λπ., αλλά από την άλλη χρειάζεται να ανταγωνίζεται βιομηχανίες τρίτων χωρών που δεν έχουν τέτοιες επιβαρύνσεις.
Επίσης, τι γίνεται στην Ελλάδα που αυτή τη στιγμή το μέσο εισόδημά της έχει φτάσει κάτω από το 60% του μέσου ευρωπαϊκού επίπεδου; Μήπως θα πρέπει η Ελλάδα σε 2,3, 4 ή και πέντε χρόνια για να μπορέσει να βγει από αυτόν το φαύλο κύκλο της ύφεσης και της κρίσης, να τις δοθούν κάποιες δυνατότητες, ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί με ευνοϊκό και δίκαιο τρόπο τον υπόλοιπο κόσμο, έτσι ώστε να μπορέσει να δημιουργήσει θέσεις υψηλά αμειβόμενες και να μπορέσει με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσει την οικονομία της».