Η Λαική Συσπείρωση Θεσσαλίας, καταγγέλει την περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας, γιατί ένα σχεδόν χρόνο μετά τις καταστροφικές πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου, κατά τις οποίες είχε καταστραφεί και η γέφυρα που συνέδεε τα Τρίκαλα με τα Στουρναραίικα και στην συνέχεια το Νομό Αρτας, δεν την έχει αποκαταστήσει ακόμα και η συγκοινωνία γίνεται μέσω μιας πρόχειρης και επικίνδυνης κατασκευής (τοποθέτηση ορισμένων τσιμεντοσωλήνων στην κοίτη του ρέματος και πρόχειρο μπάζωμα απο πάνω).
Η προηγούμενη περιφερειακή αρχή Αγοραστού, καυχιόταν ότι η συγκοινωνία μεταξύ Στουρναρέικων – Πύλης – Τρικάλων, αποκαταστάθηκε μετά την πλημμύρα με μια γέφυρα «Μπέλευ» που παρέδωσε ο στρατός λίγες ημέρες μετά τις πλημμύρες.
Αυτή η γέφυρα «Μπέλευ», όμως δεν τοποθετήθηκε πάνω στα βάθρα της προηγούμενης που καταστράφηκε, γιατί αυτά είναι ψηλότερα απο το επίπεδο του δρόμου ένθεν και ένθεν του σημείου των βάθρων.
Και ενώ οι κάτοικοι και οι επισκέπτες περίμεναν η νέα περιφερειακή αρχή Κουρέτα, ότι θα προχωρούσε στην πραγματοποίηση των αναγκαίων εργασιών και στην τοποθέτηση της γέφυρας «Μπέλευ», στον καθαρισμό του ρέματος απο την πάνω πλευρά του, αυτό δεν έγινε, αντιθέτως απομακρύνθηκε και η γέφυρα «Μπέλευ» απο το σημείο.
Ετσι είναι σχεδόν ένα χρόνο μετά την πλημμύρα, τα βάθρα που υπήρχε η γέφυρα και απ’ αυτήν την τρομερή διάβαση, γίνεται η συγκοινωνία για Στουρναραίικα και Νομό Αρτας!
Αυτές είναι οι γρήγορες και σωστές αποκαταστάσεις, για τις οποίες καυχιέται η περιφερειακή αρχή Κουρέτα, τις οποίες «απολαμβάνουν» οι κάτοικοι των καταστραμένων περιοχών, όπως και των Στουρναραίικων Τρικάλων.
Ενόψει μάλιστα του ερχομού του φθινοπώρου και έντονων βροχοπτώσεων, όλοι καταλαβαίνουμε τι κίνδυνοι υπάρχουν απο την διάβαση αυτή και το ακαθάριστο ρέμα.
Αρκετά με τον εμπαιγμό. Εδώ και τώρα η περιφερειακή αρχή να προχωρήσει στην εγκατάσταση γέφυρας «Μπέλευ» και στην διαμόρφωση ένθεν και ένθεν του δρόμου ώστε να είναι λειτουργική, μέχρι να κατασκευαστεί νέα σύγχρονη και ασφαλής γέφυρα. Ταυτόχρονα να καθαρίσει την πάνω πλευρά του ρέματος, στο σημείο που υπήρχε η γέφυρα και να αποκαταστήσει κανονικά με τεχνικά έργα όλα τα καταστραμένα σημεία του δρόμου, δίπλα στο ρέμα και όχι με μια απλή επιχωμάτωση που κινδυνεύει να σαρωθεί απο την πρώτη νεροκατεβασιά, πριν υπάρχξει κάποιο δυστύχημα.