Η αποτελεσματική προώθηση των εν εξελίξει έργων, ο ρεαλιστικός σχεδιασμός νέας δέσμης έργων, η ενίσχυση της ασφάλειας των «πράσινων» υποδομών και των μεταφορών, η βελτίωση της ποιότητας των έργων και των υπηρεσιών, η ορθολογική αξιοποίηση των υδάτινων πόρων, η διαμόρφωση συνθηκών βιώσιμης αστικής κινητικότητας και, εν τέλει, η βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη αποτελούν την στρατηγική στόχευση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Σε αυτήν την κατεύθυνση, όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, «εργαζόμαστε, μεθοδικά, συνετά και υπεύθυνα, επιτυγχάνοντας αρκετούς από τους στόχους που είχαμε θέσει».
Ο υπουργός ανέλυσε τους δέκα άξονες προτεραιοτήτων, όπου, όπως είπε, έχουν επιτευχθεί σήμερα σημαντικά, μετρήσιμα, απτά αποτελέσματα.
Ειδικότερα για τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος, Ε65, ο υπουργός ανέφερε τα εξής:
«Τον Απρίλιο του 2024, τον παραδώσαμε στην κυκλοφορία, ενιαία, από τη Λαμία μέχρι την Καλαμπάκα, συνολικού μήκους 135 χλμ.
Το υπόλοιπο τμήμα του αυτοκινητόδρομου, από την Καλαμπάκα μέχρι την Εγνατία Οδό, μήκους 46 χλμ., θα παραδοθεί περίπου στο τέλος του 2025.
Έχει ήδη εκτελεστεί το 56% του βόρειου τμήματος του συνολικού έργου».