Οι «νεκρές» καθημερινές ημέρες μέχρι την λειτουργία των Σχολείων, καλύπτονται από τα τριήμερα Παρασκευής –Κυριακής.
Με τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων να διανέμει εκπτωτικά κουπόνια για τους επισκέπτες του «Μύλου των Ξωτικών», με την Ομοσπονδία ΕΒΕ να καλεί τους επιχειρηματίες να δουν το θεματικό πάρκο όχι ως «αρπαχτή» αλλά ως θεσμό οικονομικής στήριξης της τοπικής οικονομίας κάθε Δεκέμβριο, με το ίδιο το θεματικό πάρκο να δείχνει «αντοχές» απέναντι σε ανάλογα εγχειρήματα που το ανταγωνίζονται, συνεχίζεται η κινητικότητα στον «Μύλο των Ξωτικών».
Μπορεί το εγχείρημα να έχει μπει στον 7ο χρόνο «ζωής» του αλλά καταφέρνει να διατηρείται στην κορυφή των επιλογών τουριστών του Δεκεμβρίου, οι οποίοι το συνδυάζουν και με τον «top» προορισμό των Χριστουγέννων τα Μετέωρα, αλλά και με τα ορεινά και –συνήθως- χιονισμένα θέρετρα που προσφέρει ο Δήμος Πύλης.
Οι «νεκρές» καθημερινές ημέρες μέχρι την λειτουργία των Σχολείων, καλύπτονται από τα τριήμερα Παρασκευής –Κυριακής, όπως έγινε το προηγούμενο τριήμερο όπου «πλημμύρισε» ο «Μύλος των Ξωτικών» από επισκέπτες που κατέφθασαν στην πόλη με εκατοντάδες τουριστικά λεωφορεία και χιλιάδες ΙΧΕ αυτοκίνητα.
Η προσπάθεια …κεφαλαιοποίησης του «Μύλου των Ξωτικών» είναι σε πλήρη εξέλιξη από το τοπικό «επιχειρείν» και να ευχηθούμε ότι δεν θα υπάρξουν «παρατράγουδα» και το μόνο που θα υπάρξει θα είναι ευχαριστημένοι από την διαμονή τους στην πόλη επισκέπτες που θα αποτελέσουν την καλύτερη διαφήμιση και για το …χρόνου.