Θα δώσουν εξετάσεις σε κατεστραμμένα σχολεία, διαβάζοντας σε κοντέινερ και ζώντας σε οικονομικά εξαθλιωμένες συνθήκες…
Επτά μήνες τώρα το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται να αγνοεί ότι χιλιάδες παιδιά στη Θεσσαλία βρέθηκαν να κολυμπάνε και να μπαίνουν σε βάρκες για να γλυτώσουν από τις πλημμύρες και ότι έχασαν εβδομάδες ολόκληρες για να επανέλθουν στη σχολική ζωή.
Το ίδιο υπουργείο που σχεδιάζει με ευκολία την επαναφορά αποτυχημένων μεταρρυθμίσεων όπως ο τρόπος εισαγωγής στα Πανεπιστήμια αναβιώνοντας το «νομοσχέδιο Αρσένη» και την παράκαμψη του συντάγματος περί ιδιωτικής εκπαίδευσης, δεν μπορεί με μια απόφαση να προχωρήσει στη μοριοδότηση των Θεσσαλών υποψηφίων στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις.
Μιλάμε για παιδιά που έχασαν σπίτια, που διαβάζουν στα κοντέινερ, που έχασαν βιβλία, σημειώσεις, ολόκληρες εβδομάδες μαθημάτων. Παιδιά που δεν επέστρεψαν στην κανονικότητα με οικογένειες διαλυμένες οικονομικά…
Το είχε επισημάνει από την πρώτη στιγμή η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Τρικάλων Μαρίνα Κοντοτόλη.
Μαζί με συναδέλφους της με ερώτηση στη Βουλή όχι με …επιστολές. Όταν είσαι βουλευτής ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα το θέτεις στη Βουλή. Και όχι μόνο για τους ψηφοφόρους σου, αλλά για όλη τη Θεσσαλία. Θεσμικά και ξάστερα!
Πάντως το θέμα έχει … και εσωκομματικό ενδιαφέρον. Ο Τρικαλινός Βουλευτής για παράδειγμα Θανάσης Λιούτας έστειλε εσχάτως επιστολή στον Υπουργό Παιδείας αποκλειστικά για τον νομό Τρικάλων.
Πριν λίγες μέρες οι βουλευτές της ΝΔ Γιώργος Κωτσός και Χρήστος Καπετάνος Καρδίτσας και Λάρισας αντίστοιχα, κατέθεσαν – όπως επισήμαναν με νόημα – ερώτηση με την κοινοβουλευτική διαδικασία.
Και σε αυτή την περίπτωση η ερώτηση αφορούσε τους νομούς Λάρισας και Καρδίτσας και όχι όλη τη Θεσσαλία.
Επειδή το ζήτημα τείνει να αγγίξει την κοροϊδία απέναντι σε παιδιά που πέρασαν και περνούν δύσκολα, καλό θα είναι να σταθούν όλοι με την ίδια θεσμική υπευθυνότητα. Κι εδώ που τα λέμε η κομματική γραμμή – διακεκομμένη ή ενιαία – δεν μπορεί να υπερβαίνει τη ζωή των μαθητών και των μαθητριών…