Το 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων πραγματοποίησε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στην έκθεση ζωγραφικής με τίτλο «ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ, Από τον Γύζη έως το σήμερα», που φιλοξενείται στο “Ίδρυμα Μακρή”.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος το οποίο στοχεύει στην ενίσχυση της καλλιτεχνικής και πολιτιστικής παιδείας των μαθητών/τριών.
Τα παιδιά που ασχολούνται με τις τέχνες και τον πολιτισμό, είναι λιγότερο ευάλωτα ψυχολογικά, καλλιεργούν την αισθητική και τις γνώσεις τους, αποκτούν ασχολίες με τις οποίες θα ασχολούνται για πάντα, είτε στον ελεύθερο τους χρόνο είτε και επαγγελματικά.
Η καλλιτεχνική και πολιτιστική καλλιέργεια διεγείρει και αναπτύσσει τη φαντασία και την κριτική σκέψη και βελτιώνει τις γνωστικές και δημιουργικές ικανότητες. Ενισχύει την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, προσθέτοντας στη συνολική ακαδημαϊκή επίδοση και σχολική επιτυχία.
Οι μαθητές/τριες εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για την εμπειρία και τον πολυδιάστατο πολιτιστικό πλούτο που ανακάλυψαν. Τα παιδιά μας ήρθαν σε επαφή με έργα ιστορικών Ελλήνων καλλιτεχνών όπως ο Νικόλαος Γύζης, ο Περικλής Πανταζής, ο Κωνσταντίνος Παρθένης, ο Γιάννης Μόραλης, κ.α. που από τον 19ο αιώνα μέχρι και σήμερα πρωταγωνιστούν στην ελληνική καλλιτεχνική σκηνή, αλλά και με έργα πιο σύγχρονων Ελλήνων καλλιτεχνών.
Η διδακτική επίσκεψη συνέβαλε στην εκπαίδευσή τους πέραν των συνηθισμένων σχολικών πλαισίων.
Το 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων ευχαριστεί ιδιαίτερα τον κ. Ηλία Κοτσίρα, εικαστικό – χαράκτη ο οποίος με την εξαιρετική του ικανότητά του και μέσα από τις περιγραφές του και επισημάνσεις, παρακίνησε τους μαθητές/τριες μας να αισθανθούν το πάθος και την έμπνευση που κινητοποίησε τους καλλιτέχνες και να βιώσουν μια βαθύτερη σύνδεση με τα έργα τους.
Επίσης ευχαριστούμε τα παιδιά μας για την εξαιρετική συμπεριφορά τους και ενεργό συμμετοχή τους στη δράση καθώς και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας κ. Καραγκούνη Ευγενία, μουσικό και κ. Παρδάλη Βασίλειο, εικαστικό που οργάνωσαν και υλοποίησαν επιτυχώς αυτήν τη δράση και άνοιξαν μια νέα λεωφόρο για την οικοδόμηση των ικανοτήτων των μαθητών/τριών μας.