Από την Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων ανακοινώθηκε ότι ξεκινά στις 26 Οκτωβρίου η διαδικασία ανανέωσης δελτίων για τα Άτομα με ειδικές ανάγκες και θα διαρκέσει έως τις 30 Νοεμβρίου.
Το Δελτίο Μετακίνησης ισχύει για το έτος 2017 και για όσο διάστημα από το επόμενο έτος (2018) απαιτείται για να εκδοθεί η νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση για την χορήγηση του (άρθρο 2 παρ. 1α) της σχετικής Κ.Υ.Α.
Τα άτομα με Αναπηρίες που δικαιούνται Δελτίο Μετακίνησης, θα πρέπει να απευθύνονται σε όλα τα ΚΕΠ του Νομού, καθώς επίσης και στα γρ. 239 – 246 στον 2ο όροφο στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.
Απαραίτητα δικ/κα:
1. Απόφαση Υγειονομικής Επιτροπής (67% και άνω)
2. Εκκαθαριστικό εφορίας 2016 (φωτοτυπία)
3. Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
4. Δυο φωτογραφίες μικρές (τύπου ταυτότητας) ή Τρεις για άτομα που δικαιούνται συνοδό.