Να επιστρέψει και το μουσειακό μας τρένο στη φυσική του θέση
Η τελευταία θεομηνία, με την πρωτοφανή της ένταση, ήταν επόμενο να πλήξει καίρια και τις σιδηροδρομικές υποδομές της Θεσσαλίας.
Σημειώθηκαν έτσι ζημιές στους σταθμούς Δομοκού και Παλαιοφαρσάλου όπως και σε μερικά σημεία της γραμμής της δυτικής Θεσσαλίας.
Οι ζημιές είναι μεν σοβαρές, σε καμία όμως περίπτωση δεν απαιτούνται δύο χρόνια για την αποκατάστασή τους, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα. Αντίστοιχες ζημιές είχαν σημειωθεί και πριν τρία χρόνια με τον “Ιανό” οι οποίες τότε αποκαταστάθηκαν πολύ γρήγορα.
Αυτή τη στιγμή το τοπικό τρένο της Καλαμπάκας τερματίζει στο … Λιανοκλάδι και το υπόλοιπο ταξίδι γίνεται με πούλμαν.
Επείγει λοιπόν να υπάρξει κινητοποίηση των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και των τοπικών βουλευτών ώστε να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες αποκατάστασης και να μην σταλούν με διάφορες γραφειοκρατικές προφάσεις στις ελληνικές καλένδες.
Άλλωστε η παράταση της μη λειτουργίας της γραμμής εκθέτει την υποδομή σε κινδύνους λεηλασίας και κλοπής υλικών που θα δημιουργήσουν ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις στην επαναλειτουργία της.
Αρκετή υποβάθμιση έγινε στον σιδηρόδρομο τα προηγούμενα χρόνια, οπότε δεν υπάρχουν πια άλλα περιθώρια για εξακολούθηση της ίδιας πολιτικής.
Σε μεγάλο κίνδυνο βρέθηκε τις μέρες της θεομηνίας και ο μουσειακός συρμός που εξακολουθεί να παραμένει πάνω στο νησάκι του Αγιαμονιώτη ποταμού σχεδόν για ένα ολόκληρο χρόνο, παρά τις περί του αντιθέτου υποσχέσεις του δήμου Τρικκαίων.
Θεωρούμε ότι ο δήμος άμεσα πρέπει να δώσει εντολή στο e-trikala να μεταφέρει το τρένο στη φυσική του θέση στον σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης μας και κατά προτίμηση ακριβώς στην αρχική του θέση.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Β. Τριανταφύλλου
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Β. Τζαφόλιας