Τα καταστήματα επενδύουν στην κατασκευή e-shop – Η πανδημία έδωσε το έναυσμα
Οι αρνητικές συνέπειες της πανδημίας προφανώς και είναι ανυπολόγιστες σε όλα τα επίπεδα. Υπήρξαν όμως και κάποια δεδομένα που άλλαξαν για καλό και δεν αφορούν μόνο …το πλύσιμο των χεριών μας.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που αναδεικνύει σήμερα το Trikalanews.gr είναι η διαδικτυακή αγορά στην οποία άρχισαν να μπαίνουν δυναμικά και τα Τρικαλινά καταστήματα.
Για χρόνια, παρόλο που θεωρούμασταν μια «έξυπνη» πόλη, όλη αυτή η σύγχρονη ψηφιακή κίνηση περιοριζόταν μόνο σε ελάχιστους τομείς. Οι εμπορικές δραστηριότητες παρέμεναν στην παραδοσιακή τους μορφή.
Με την κρίση της πανδημίας, και με τη βοήθεια βέβαια και αντίστοιχων προγραμμάτων που είχαν ως στόχο να ενισχυθεί και αυτό το πεδίο η αγορά, τα Τρικαλινά εμπορικά καταστήματα, θέλοντας και μη, μπήκαν σε μεγάλο ποσοστό στη διαδικασία δημιουργίας e-shops για να μπορέσουν να κρατήσουν επαφή με το καταναλωτικό κοινό και να ….επιβιώσουν.
Το γεγονός επιβεβαιώνει στο Trikalanews.gr και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων Χρήστος Μπλουγούρας.
Όπως εξηγεί, ήδη η διαδικτυακή αγορά κινείται πλέον σε μεγάλο βαθμό παράλληλα με τα εμπορικά καταστήματα της πόλης και αυτό δείχνει αφενός μια τάση εκσυγχρονισμού, αφετέρου στις περισσότερες περιπτώσεις συμβάλει θετικά στην προώθηση των προϊόντων.
Οι καταναλωτές από την πλευρά τους συνεχίζουν και αυτοί να λειτουργούν σε ένα βαθμό υπό την επίδραση της πανδημίας. Εμπιστεύονται με μεγαλύτερη άνεση τις αγορές στο διαδίκτυο, αποκτώντας πιο διευρυμένες καταναλωτικές συνήθειες.
Όλα λοιπόν χρειάζονται και όλα απαιτούν μια ισορροπία ώστε από τη μία να υπάρξει προσαρμογή στα νέα δεδομένα της εμπορικής αγοράς από την άλλη να αναπτύσσεται ένα υγιές και μακροπρόθεσμα ελπιδοφόρο εμπορικό περιβάλλον.