Η εβδομάδα ξεκίνησε πολύ δυναμικά και ευχάριστα καθώς τη Δευτέρα 19 Ιουνίου παίξαμε με τα ολοκαίνουργια βιβλία της Καλοκαιρινής Εκστρατείας. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και με τη βοήθεια καρτών αναζήτησαν τίτλους, εικόνες, φράσεις, ήρωες από τα καινούργια βιβλία που βρίσκονται προς έκθεση στο παιδικό τμήμα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης.
Την Τρίτη 20 Ιουνίου η δράση «Οι λέξεις ως σημεία», ένα παιχνίδι αφήγησης και συγγραφής με αφετηρία τρεις λέξεις είχε ως θέμα τις Λογοτεχνικές Συναντήσεις. Η εμψυχώτρια -θεατροπαιδαγωγός του παιδαγωγικού εργαστηρίου θεάτρου του Δήμου Τρικκαίων Βίκυ Ιακωβάκη, χώρισε τα παιδιά σε ομάδες. Υπήρχαν τρία κουτιά με λέξεις. Το πρώτο κουτί είχε ρήματα, το δεύτερο είχε επίθετα και το τρίτο ουσιαστικά. Η κάθε ομάδα επέλεξε ένα χαρτάκι από κάθε κουτί έτσι ώστε στο τέλος οι τρεις λέξεις δημιούργησαν μια φράση. Αφού προηγουμένως δόθηκαν οι επεξηγήσεις των όρων «ρήμα- ουσιαστικό-επίθετο», οι ομάδες δημιούργησαν μια ιστορία με αφετηρία αυτές τις τρεις λέξεις, την οποία κατέγραψαν και εικονογράφησαν σε ένα χαρτόνι και με απόλυτη συνεργασία μεταξύ τους. Στο τέλος οι ομάδες αφηγήθηκαν την ιστορία που έγραψαν. Στόχος της άσκησης-δράσης ήταν τα παιδιά να αντιληφθούν τις λέξεις ως σημεία και ως σταθμούς μέσα στο κείμενο, γύρω από τις οποίες πλέκεται μια ολόκληρη ιστορία.
Την Τετάρτη 21 Ιουνίου το Παιδικό Τμήμα της βιβλιοθήκης έγινε το ατελιέ του Τζάκσον Πόλλοκ. Ο Τζάκσον Πόλλοκ (Paul Jackson Pollock, 1912-1956) ήταν αμερικανός ζωγράφος και ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του κινήματος του αφηρημένου εξπρεσιονισμού. Αποτελεί έναν από τους μείζονες αλλά και δημοφιλέστερους ζωγράφους της Αμερικής. Αυτό που είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τεχνικής του Πόλλοκ είναι πως έστρωνε στο πάτωμα μεγάλων διαστάσεων καμβάδες τους οποίους μετά με δικές του μεγάλες κινήσεις τους πιτσίλαγε με μπογιές.
Η εικαστικός Δέσποινα Ράμπια αφού έδειξε στα παιδιά φωτογραφίες από τον τρόπο που ζωγράφιζε και δείγματα από τα πιο διάσημα έργα του άπλωσε στον προαύλιο χώρο της βιβλιοθήκης χαρτί του μέτρου πάνω σε νάιλον, μοίρασε χρώματα σε ομάδες παιδιών και οι μικροί ζωγράφοι μας άρχισαν να δημιουργούν το δικό τους πίνακα. Στόχος ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τη ζωγραφική και την τεχνική του Τζάκσον Πόλλοκ.