Γράφει η Παναγιώτα Δριτσέλη
O Πρωθυπουργός με κυβερνητικό κλιμάκιο επισκέφτηκε το εργοτάξιο του Ε65 στη Βασιλική. Επειδή οι θριαμβολογίες ξεχείλισαν καλό είναι θυμηθούμε μερικά ορόσημα :
Ο Ε65 χαράχτηκε το 2007 και μέχρι το 2011 βάλτωσε, όταν και σταμάτησε λόγω των λεόντειων συμβάσεων υπέρ των τραπεζών, που δημιουργούσαν τεράστια “τρύπα” στον κρατικό προϋπολογισμό.
Το έργο ξεμπλόκαρε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ του 2015 και το 2017 εγκαινιάστηκε το κύριο τμήμα του 80 σχεδόν χιλιομέτρων. Είναι ο δρόμος που εδώ και πέντε χρόνια χρησιμοποιούμε όλοι μας.
Οι δύο συνδέσεις του Ε65 με τους υπόλοιπους βασικούς άξονες αποτελούν ξεχωριστά έργα, εκ των οποίων ξεκίνησε το 2018, πάλι επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το τμήμα που συνδέει τον Ε65 με την ΠΑΘΕ. Μετά από 4 χρόνια, δηλαδή το 2022, η Νέα δημοκρατία “εγκαινίασε” ένα τμήμα του συνδετήριου άξονα μήκους 14 χιλιομέτρων. Ακόμα και σήμερα και παρά τον αρχικό σχεδιασμό, παραμένει άγνωστο πότε θα ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο.
Στο τμήμα της ένωσης με την Εγνατία, αυτό που τώρα, βρίσκεται, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού στο 20%, η ωρίμαση του έργου πραγματοποιήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ, ενώ μέχρι σήμερα, το 2023 δηλαδή εδώ και τέσσερα χρόνια από την ανάληψη της εξουσίας από τον κύριο Μητσοτάκη, το έργο προχωράει με τους ρυθμούς που όλοι βλέπουμε.
Τέλος, δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε και τις διαμαρτυρίες των πολιτών της Βασιλικής, οι οποίοι διερωτώνται για κατασκευαστικές επιλογές του έργου που δεν συνάδουν με την ζωή και την εργασία τους, ενώ το θέμα έχει έρθει και στην Βουλή από τον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ.
Συνεπώς, για να το πούμε απλά, η Νέα Δημοκρατία σε 4 χρόνια παρέδωσε 14 χιλιόμετρα των συνδετήριων αξόνων του, κατασκευασμένου από τον ΣΥΡΙΖΑ Ε65. Με μέσο ρυθμό οδοποιίας 4 χιλιόμετρα τον χρόνο, δεν μπορεί να το πει κανείς αυτό “Ελλάδα – απέραντο εργοτάξιο”.
Η κοροϊδία έχει και όρια.