Όταν τα τρένα ήρθαν για πρώτη φορά στη Θεσσαλία, τα βαγόνια και οι γραμμές έφτασαν από τον Βόλο μέσω θαλάσσης. Μάλιστα, στο λιμάνι είχε δημιουργηθεί και μια σιδηροδρομική αποβάθρα με έναν σταθμάρχη που ήταν… καπετάνιος! Μπορεί από αυτό να εμπνεύστηκαν στη δημοτική αρχή και να μετέφεραν εκεί τον «Καρβουνιάρη» μας επιμένοντας να παραμείνει εκεί.
Όπως καταγράφει το Trikalanews.gr ωραία έθεσε το ζήτημα και ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Κώστας Κρεμμύδας.
«Να μείνει ο «καρβουνιάρης» στο νησάκι του Αγιαμονιώτη αποφάσισε ο Δήμαρχος, σαν να μην είναι ο φυσικός του χώρος μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό, αθετώντας την υπόσχεση των ανθρώπων του e-trikala στο Σύλλογο Φίλων Σιδηροδρόμου, όπως μου μεταφέρθηκε για άμεση επανατοποθέτηση στη παλιά θέση μετά το τέλος του Μύλου των Ξωτικών. Ούτε ατμόπλοιο να ήταν!» αναφέρει.
Βέβαια, έπρεπε ίσως να προβληματιστούμε εξ αρχής για όλο αυτό που επιχειρήθηκε. Εξάλλου θα μπορούσε κάλλιστα ο «Καρβουνιάρης» να γίνει το Πολικό Εξπρές των Χριστουγεννιάτικων Τρικάλων και στη θέση του, διαμορφώνοντας την περιοχή και δίνοντας και κάτι επιπλέον για επίσκεψη εκτός από τον Μύλο και το μισοτελειωμένο τότε Μουσείο Τσιτσάνη…