ΠρωτοσέλιδαΤρικαλα

Με «μπαλώματα» δεν γίνεται δουλειά!

16 Nov 2022

Το πάγιο αίτημα για ασφαλείς ισόπεδες  σιδηροδρομικές διαβάσεις επανέρχεται από πολίτες και φορείς στην πόλη των Τρικάλων, μετά το τραγικό δυστύχημα που σημειώθηκε πριν περίπου ένα μήνα σε αυθαίρετη διάβαση και στοίχησε τη ζωή σε έναν 50χρονο πολίτη.

Πρόσφατα, αρμόδιο συνεργείο προχώρησε σε συρραφή των επικίνδυνων αυτοσχέδιων διαβάσεων κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής, ωστόσο το πρόβλημα δεν λύνεται έτσι.

Ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων το 2010 είχε καταθέσει πρόταση στον Δήμο για την δημιουργία ασφαλών διαβάσεων για τους πεζούς, ωστόσο μέχρι σήμερα όλα έμειναν στα χαρτιά!

Ενσωμάτωση της σιδηροδρομικής γραμμής στον ιστό της πόλης

Μιλώντας στο Trikalanews.gr ο πρόεδρος του ΣΦΣΤ Βασίλης Τριανταφύλλου εξηγεί πως σιδηροδρομική γραμμή διέρχεται μέσα από τον αστικό ιστό της πόλης σε διαδρομή μήκους τριών περίπου χιλιομέτρων από το σιδηροδρομικό σταθμό έως το Κηπάκι Πύργου. Σήμερα στη διαδρομή αυτή λειτουργούν πέντε ισόπεδες διαβάσεις οι οποίες φυλάσσονται με αυτόματα συστήματα ΑΣΙΔ. Οι διαβάσεις αυτές κρίνονται αρκετές για τη διέλευση των αυτοκινήτων, αλλά δεν είναι αρκετές όσον αφορά τη διέλευση των πεζών με αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί από τους περιοίκους και πολλές αυθαίρετες, αφύλακτες, φυσικά πρόχειρες και πολύ επικίνδυνες «πεζοδιαβάσεις».

Ο κ. Τριανταφύλλου επισημαίνει πως σαν μέγιστη απόσταση ανάμεσα σε δύο διαδοχικές πεζοδιαβάσεις ορίζονται τα 250 μέτρα. Έτσι το πολύ που θα απαιτείται να βαδίζει ο πεζός για να φθάσει στη διάβαση, θα είναι η απόσταση ενός οικοδομικού τετραγώνου περίπου. Άρα υπολογίζουμε 7 διαβάσεις.

Ημιυπόγειες διαβάσεις

Πάγιο αίτημα του ΣΦΣΤ είναι να κατασκευαστούν ημιυπόγειες διαβάσεις που επιτρέπουν τη διέλευση πεζών και ποδηλάτων. Μάλιστα, παρόμοιες διαβάσεις κατασκευάστηκαν πρόσφατα στη Λάρισα.

Ποδήλατο

Την ίδια ώρα ο κ. Τριανταφύλλου τονίζει πως κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής, από την πλευρά της οδού Μετεώρων προτείνεται να κατασκευαστεί ποδηλατόδρομος στο ύψος του πεζοδρομίου. Διευκολύνεται έτσι η μετακίνηση και των πεζών και επιπλέον εξασφαλίζεται ο απαραίτητος χώρος για την δημιουργία των πεζοποδηλατοδιαβάσεων

Καταλήγοντας, ο πρόεδρος του ΣΦΣΤ υπενθυμίζει πως σε λίγες μέρες στις 24 Νοεμβρίου υπογράφεται στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση με την ΑΒΑΞ για την κατασκευή της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα. Αυτό σημαίνει ότι σε 3 χρόνια θα υπάρχει η δυνατότητα δρομολόγησης περισσότερων τρένων στην περιοχή μας. Άρα η ανάγκη για ασφαλείς διαβάσεις γίνεται πιο άμεση!

TrikalaNews
Author: TrikalaNews

Χρήστος Θηβαίος και Παναγιώτης Μάργαρης - Μια μοναδική συναυλία στα Τρίκαλα

Χρήστος Θηβαίος και Παναγιώτης Μάργαρης – Μια μοναδική συναυλία στα Τρίκαλα

Ο Χρήστος Θηβαίος και ο Παναγιώτης Μάργαρης έρχονται αύριο Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024, για μια και μοναδική εμφάνιση στο Πνευματικό …
Κλειστό το Κολυμβητήριο Τρικάλων λόγω κολοβακτηριδίων

Κλειστό το Κολυμβητήριο Τρικάλων λόγω κολοβακτηριδίων

Ανιχνεύθηκαν κολοβακτηρίδια στις πισίνες του κολυμβητηρίου Τρικάλων, έπειτα από αναλύσεις που πραγματοποίησε ο Δήμος Τρικκαίων …
Κύπελλο ΕΠΣΤ: Με γκολ από φάουλ το Βαλτινό 0-2 στον Ασπρόβαλτο

Κύπελλο ΕΠΣΤ: Με γκολ από φάουλ το Βαλτινό 0-2 στον Ασπρόβαλτο

Δύο γκολ του Βάϊου Τσιγάρα από φάουλ ήταν αρκετά για να δώσουν στο Βαλτινό την πρόκριση κερδίζοντας στον Ασπρόβαλτο με …
Απίστευτο και Ελληνικό. Δεν… βίδωσε τα δοκάρια ο Παναθηναϊκός με τις Νέες Περιστερίου και μηδενίστηκε

Απίστευτο και Ελληνικό. Δεν… βίδωσε τα δοκάρια ο Παναθηναϊκός με τις Νέες Περιστερίου και μηδενίστηκε

Συμβαίνουν και αυτά στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και μάλιστα σε… μεγάλες ομάδες …