Τα βραβεία του περιοδικού «l’Automobile et l’Entreprise» έλαβαν χώρα στο Παρίσι στις 20 Οκτωβρίου 2020 οπου η Peugeot βραβεύτηκε για το νέο ηλεκτρικό PEUGEOT e-208, το νέο PEUGEOT 2008 καθώς και για την μάρκα η οποία ψηφίστηκε ως “πιο αγαπητή μάρκα”.
Tο περιοδικό «L’Automobile & l’Entreprise» κατέχει ηγετική θέση στο επιχειρηματικό πλαίσιο της Γαλλίας, καλύπτοντας ολόκληρο το φάσμα του τομέα διαχείρισης εταιρικών στόλων οχημάτων.
Τα βραβεία του περιοδικού διεξήχθησαν υπο μία επιτροπή 17 διευθυντών διαχείρισης εταιρικού στόλου οχημάτων και συντακτών του περιοδικού, οι οποίοι αποφάνθηκαν για τα μοντέλα που θα βραβευθούν έπειτα απο πλήθος δοκιμών αυτοκινήτων όλων των μαρκών στο Jean-Pierre Beltoise στο Παρίσι ένα μήνα νωρίτερα.
Για το PEUGEOT e-208, το βραβείο «Καλύτερο Ηλεκτρικό Ηatchback» είναι ακόμη ένας τίτλος μεταξύ πολλών άλλων που έχει ήδη κατακτήσει μετά απο την βράβευσή του ως Ευρωπαïκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020.
Το PEUGEOT 2008 λαμβάνει το βραβείο «καλύτερο SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης», γεγονός το οποίο επιβεβαιώνει την επιτυχία του μοντέλου που ενώ λανσαρίστηκε πριν απο λίγους μήνες, είναι ήδη στην κορυφή των πωλήσεων στη Γαλλία.
Το τρίτο βραβείο το έλαβε η PEUGEOT στην κατηγορία «Πιο Αγαπητή Μάρκα» απο τους διευθυντές διαχείρισης στόλου εταιρικών οχημάτων. Αυτό το βραβείο απευθύνεται στους κατασκευαστές με βάση τις καινοτομίες τους, την ενεργειακή μετάβαση της μάρκας, το Value for Money (σχέση αξίας/τιμής) και την προσαρμοστικότητα της μάρκας στις ανάγκες των πελατών της.
Ο κύριος Hugues de Laage, Διευθυντής Εταιρικών Πωλήσεων PSA δήλωσε «Είναι πολύ τιμητικό να λαμβάνουμε δύο βραβεία για τα νέα μας μοντέλα: το ηλεκτρικό PEUGEOT e-208 και το PEUGEOT 2008. Επίσης, είμαστε ιδιάιτερα υπερήφανοι για το βραβείο της πιο «αγαπητής μάρκας», το οποίο είναι αποτέλεσμα της άψογης σχέσης και συνεργασίας μας με τους πελάτες μας».
Για την PEUGEOT
Με βάση την τεχνολογική επιθετική στρατηγική της και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η μάρκα PEUGEOT μπαίνει δυνατά στην εποχή της ενεργειακής μετάβασης. Η συναρπαστική και απολαυστική οδήγηση, ο κομψός σχεδιασμός και η ασυμβίβαστη ποιότητα, είναι η δέσμευση της μάρκας στους πελάτες της, και συμβάλλει στην εμπειρία που προσφέρει κάθε PEUGEOT. Με παρουσία σε περισσότερες από 160 χώρες σε 10.000 σημεία πώλησης, η μάρκα πούλησε σχεδόν 1.500.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο το 2019. Η PEUGEOT συνδυάζει την ολοκληρωμένη αριστεία, τη γοητεία και τη συγκίνηση, φιλοδοξώντας να γίνει η κορυφαία μάρκα μαζικής παραγωγής σε παγκόσμια κλίμακα.
Στέφανος Σιμωτάς